SHL Omgång 43: Växjö - Djurgårdens IF 16/2 2016
Re: SHL Omgång 43: Växjö - Djurgårdens IF 16/2 2016
klart horungen rosén gör mål... näe, denna matchen kommer nog inte sluta väl, vi spelar ok men växjö är hetare än oss idag.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Re: Sv: SHL Omgång 43: Växjö - Djurgårdens IF 16/2 2016
nej dem leder med 2-1 i lottomål.Edin skrev:Kvitterat i matchen och i flytmål.
Håll er på isen, grabbar.
Skickat från min E6853 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Så trött på Holm. Han som tar första utvisningen, som blir mål. Sedan är han vek nu vid kvitteringen. Inte första gången han klantar till det.
Hank är bara en börda just nu. Så sjukt onödig utvisning. Tyckte Oldeen sa att vi är under 50% i BP senaste matcherna.
Re: Sv: SHL Omgång 43: Växjö - Djurgårdens IF 16/2 2016
under 50 ja.ciirree skrev:Hank är bara en börda just nu. Så sjukt onödig utvisning. Tyckte Oldeen sa att vi är under 50% i BP senaste matcherna.
Skickat från min E6853 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Reddox trycker ju ner hans klubba i isen. Han får inte iväg pucken.Highwind skrev:Så trött på Holm. Han som tar första utvisningen, som blir mål. Sedan är han vek nu vid kvitteringen. Inte första gången han klantar till det.
Han får ju uppenbarligen inte peta på Växjöspelare för då åker han ut om de se slår av hans klubba först. Domarna har ju satt nivån på vad han får och inte får göra.Highwind skrev:Så trött på Holm. Han som tar första utvisningen, som blir mål. Sedan är han vek nu vid kvitteringen. Inte första gången han klantar till det.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Som sagt. Det är så jävla dämpande att uppleva.. momentum och spelriktning ändras när domaren tar 2an på Holm. Det jämnar aldrig ut sig. Fyfan vad jag avskyr dåliga domare och deras påverkan på spelet.
Vi hade spelet och förde spelet. Det var vårt spel som dominerade på isen. Växjö spelade andra-fiol och iom tvåan på Holm (FELAKTIG) bryter domaren vårt momentum. De agerar felaktigt och påverkar spelet. Så ser jag på det...
Vi hade spelet och förde spelet. Det var vårt spel som dominerade på isen. Växjö spelade andra-fiol och iom tvåan på Holm (FELAKTIG) bryter domaren vårt momentum. De agerar felaktigt och påverkar spelet. Så ser jag på det...
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Lee Harvey Oswald
En märklig känsla ändå, som kommer i de flesta matcher, att DIF kan göra både 3-1 och 4-1, men ändå vet man att det inte kommer räcka.
Giftiga framåt, bjussiga bakåt
Giftiga framåt, bjussiga bakåt
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Otroligt vekt framför mål vid både reduceringen och kvitteringen.
It's easier to be an asshole to words than to people
Hatar också det där jävla "det jämnar ut sig". Forum-ban på den frasen tack!Magnutz skrev:Som sagt. Det är så jävla dämpande att uppleva.. momentum och spelriktning ändras när domaren tar 2an på Holm. Det jämnar aldrig ut sig. Fyfan vad jag avskyr dåliga domare och deras påverkan på spelet.
Vill inte vinna på något tveksamt domslut i någon annan match! Zebranissarna kan fan ta och döma rätt istället både nu och då!
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
- Lee Harvey Oswald
Finns inget annat lag än DIF i SHL som så lätt hamnar i samma sinnesstämning , -det är synd om ossMagnutz skrev:Som sagt. Det är så jävla dämpande att uppleva.. momentum och spelriktning ändras när domaren tar 2an på Holm. Det jämnar aldrig ut sig. Fyfan vad jag avskyr dåliga domare och deras påverkan på spelet.
Trist offermentalitet, gör nåt med det du kan påverka istället.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Roligt att Linköping leder med 3-0 mot skellefteå