Det är väl amerikaners motsvariget till "typ" så.Morwin skrev:Matt " u know " anderson. Han sa bara u know 54-55 gånger under 4 min intervju.
Skickat från min E6853 via Tapatalk

Skickat från min iPad med Tapatalk
Det är väl amerikaners motsvariget till "typ" så.Morwin skrev:Matt " u know " anderson. Han sa bara u know 54-55 gånger under 4 min intervju.
Dom åkte på fler utvisningar för att dom är ett sämre hockeylag och den där madhawks utspel ger jag inte mycket förGlory1 skrev:http://bloggar.expressen.se/mrmadhawk/
"Och det var ett Malmö som till slut inte orkade stå emot Djurgården, som fick spela massor av powerplay under kvällen.
Som vanligt får man säga. De har en otäckt bra förmåga att fixa fram utvisningar och mycket med hjälp av sin starka hemmapublik"
bitter madhawk
Nog mer ett utfyllningsordmutation skrev:Det är väl amerikaners motsvariget till "typ" så.Morwin skrev:Matt " u know " anderson. Han sa bara u know 54-55 gånger under 4 min intervju.
Skickat från min iPad med Tapatalk
Ja, Android postade det. Borde skickas till mrmadhawk, som uppenbarligen har helt fel.Vikas skrev:Tyckte jag såg någon statistik på att vi faktiskt får mest utvisningar EMOT oss av alla hemmalag.
Det där är ju jävligt intressant, ur ett rent psykologiskt perspektiv.kaminor skrev:Ja, Android postade det. Borde skickas till mrmadhawk, som uppenbarligen har helt fel.Vikas skrev:Tyckte jag såg någon statistik på att vi faktiskt får mest utvisningar EMOT oss av alla hemmalag.
Jag vill inte verka som en besserwisser, men är inte "förfördelad" fel använt här? Det betyder ungefär samma som "sårad" eller "kränkt".-daniel- skrev:Jag finner det löjeväckande att inte tråden översvämmats av poster om den riktigt pissigt usla domarinsatsen igår, men det är ju klart; vi blev ju förfördelade...![]()
Jo, helt rätt. Vet inte ens vad jag sökte för ord men fel blev det!minalman skrev:Jag vill inte verka som en besserwisser, men är inte "förfördelad" fel använt här? Det betyder ungefär samma som "sårad" eller "kränkt".-daniel- skrev:Jag finner det löjeväckande att inte tråden översvämmats av poster om den riktigt pissigt usla domarinsatsen igår, men det är ju klart; vi blev ju förfördelade...![]()
Att vi fick en fördel kanske? Men det är ju alltid telefonen som fyller i en massa saker nuförtiden.-daniel- skrev:Jo, helt rätt. Vet inte ens vad jag sökte för ord men fel blev det!minalman skrev:Jag vill inte verka som en besserwisser, men är inte "förfördelad" fel använt här? Det betyder ungefär samma som "sårad" eller "kränkt".-daniel- skrev:Jag finner det löjeväckande att inte tråden översvämmats av poster om den riktigt pissigt usla domarinsatsen igår, men det är ju klart; vi blev ju förfördelade...![]()