Holm flyttas upp.BigJ skrev:Undrar vem som kommer att ta Sallinens plats i kommande matcher
SHL Omgång 36: Djurgårdens IF - Malmö 23/1 2016
Re: SHL Omgång 36: Djurgårdens IF - Malmö 23/1 2016
Hahaha, Björn Hellkvist alltså.
Heja Holm!ciirree skrev:Holm flyttas upp.BigJ skrev:Undrar vem som kommer att ta Sallinens plats i kommande matcher
Är AOM tillbaks så vi har överskott på backar så dom kan göra det gamla draget?ciirree skrev:Holm flyttas upp.BigJ skrev:Undrar vem som kommer att ta Sallinens plats i kommande matcher

Kikade tabellen: Vi ligger 5:a =)
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Typ.. man kan ju inte pilla med de andra två topplinorna, de funkar för bra för att jävlas med. Så det lär bli nån extra-lirare som hoppar in där så länge sallinen vilar.ciirree skrev:Holm flyttas upp.BigJ skrev:Undrar vem som kommer att ta Sallinens plats i kommande matcher
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Håller inte med dig för 5 öre.Praetori skrev:Över 60 min är det ju grymt men kritiken var befogad fram tills nyligen (även om den inte kom från mig).#10 skrev:Finns klagomål på Matt här denna sesse, förstår inte det, och det är inte därför han gör 3 baljor idag, grabben har spelsinne och puckkänsla.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Att han varit under grym tidigare under säsongen eller att han var dålig idag?#10 skrev:Håller inte med dig för 5 öre.Praetori skrev:Över 60 min är det ju grymt men kritiken var befogad fram tills nyligen (även om den inte kom från mig).#10 skrev:Finns klagomål på Matt här denna sesse, förstår inte det, och det är inte därför han gör 3 baljor idag, grabben har spelsinne och puckkänsla.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Han såg seg och trög ut på FS#10 skrev:Finns klagomål på Matt här denna sesse, förstår inte det, och det är inte därför han gör 3 baljor idag, grabben har spelsinne och puckkänsla.
Skickat från min E6653 via Tapatalk
Första halvan av matchen stod jag mest och tänkte vilken metod man skulle använda sig av för att glömma bort den här kvällen, men vi jobbar oss in i den på ett jävligt bra och beundransvärt sätt.
Tycker Vejdemo förtjänar att lyftas fram, från att bara ha varit en duglig utfyllnad i början av säsongen tycker jag han mer och mer tar på sig rollen som mönsterbrytare, han hade några fina aktioner idag
Tycker Vejdemo förtjänar att lyftas fram, från att bara ha varit en duglig utfyllnad i början av säsongen tycker jag han mer och mer tar på sig rollen som mönsterbrytare, han hade några fina aktioner idag
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Hoppas inte Sallinen får mer än 2 matcher eller något liknande. Tror att inte det vore bra för Lehtonen om hans finske kompis blev borta länge. Med Tanke på lotterinämnden kan dock Sallinen få allt från 1 match till 5-6 stycken skulle jag gissa.
Nu vet jag att man inte skall läsa för mycket in i intervjuer med en spelare direkt efter att han gjort tre mål, men jag fick uppfattningen att Matt verkade hyfsat nöjd med sin tillvaro i klubben och staden. Skulle ju inte vara direkt fel att kunna bygga ett lag för framtiden på centrar som Sallinen, Ljungh och Andersson. Det om något borde kunna skapa lite stabilitet och trygghet.
Nu vet jag att man inte skall läsa för mycket in i intervjuer med en spelare direkt efter att han gjort tre mål, men jag fick uppfattningen att Matt verkade hyfsat nöjd med sin tillvaro i klubben och staden. Skulle ju inte vara direkt fel att kunna bygga ett lag för framtiden på centrar som Sallinen, Ljungh och Andersson. Det om något borde kunna skapa lite stabilitet och trygghet.
Tycker han har visat mycket bra kvalliteer under denna säsongen, mot vissa andra här.Praetori skrev:Att han varit under grym tidigare under säsongen eller att han var dålig idag?#10 skrev:Håller inte med dig för 5 öre.Praetori skrev:Över 60 min är det ju grymt men kritiken var befogad fram tills nyligen (även om den inte kom från mig).#10 skrev:Finns klagomål på Matt här denna sesse, förstår inte det, och det är inte därför han gör 3 baljor idag, grabben har spelsinne och puckkänsla.
Ah men då misstolkade du mig. Jag gillar Matt men i och med att han inte varit lysande mer än enstaka matcher tidigare under säsongen tycker jag inte är konstigt att folk kritiserat honom. Precis som Thoresen som var direkt usel i inledningen av säsongen.#10 skrev:Tycker han har visat mycket bra kvalliteer under denna säsongen, mot vissa andra här.Praetori skrev:Att han varit under grym tidigare under säsongen eller att han var dålig idag?#10 skrev:Håller inte med dig för 5 öre.Praetori skrev:Över 60 min är det ju grymt men kritiken var befogad fram tills nyligen (även om den inte kom från mig).#10 skrev:Finns klagomål på Matt här denna sesse, förstår inte det, och det är inte därför han gör 3 baljor idag, grabben har spelsinne och puckkänsla.
Idag är Matt het som en stekpanna och får dessutom näta därefter så då går det ju inte direkt att kritisera dagens insats.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Skumt att han inte fick assist.kaminor skrev:Så skön seger! Matt är kvällens kung. Förläng.
Borde inte Lehtonen få assist på Sörens mål?
Minst tre matcher på Sallinen antar jag. Trist.
Halshuggningsförsöket av Burish. Sjukaste...
Skickat från min One via Tapatalk
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Värva Matts morsa!
(Hon hade flugit hit för att titta på sonen i kväll enligt CMore)
(Hon hade flugit hit för att titta på sonen i kväll enligt CMore)
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)