Ja om nån snackade om vattendelare innan för säsongen så sug på detta lixom... ligga under 0-2 och sen vända till 4-2... sånt här cementerar in självförtroende i laget och kanske lite känsla igen att vår borg är ett mindre helvete för lag att besöka.
Vända till 4-2?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Ja om nån snackade om vattendelare innan för säsongen så sug på detta lixom... ligga under 0-2 och sen vända till 4-2... sånt här cementerar in självförtroende i laget och kanske lite känsla igen att vår borg är ett mindre helvete för lag att besöka.
Vända till 4-2?
går fort i hockey... och min tv4play-stream är bajs... 5-2!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
#10 skrev:Finns klagomål på Matt här denna sesse, förstår inte det, och det är inte därför han gör 3 baljor idag, grabben har spelsinne och puckkänsla.
Över 60 min är det ju grymt men kritiken var befogad fram tills nyligen (även om den inte kom från mig).
Senast redigerad av Praetori den 2016-01-23 21:13:31, redigerad totalt 1 gånger.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
#10 skrev:Finns klagomål på Matt här denna sesse, förstår inte det, och det är inte därför han gör 3 baljor idag, grabben har spelsinne och puckkänsla.
Han kan spela rätt fysiskt när han vill med. Skulle gärna se en förlängning på hans kontrakt med.