crike skrev:Konstigt att dom inte väljer att prata alls om hur 4 domare kan missa svingen.
Dålig journalistik.
Kuben sa ju att han tyckte att det skulle rendera i minst en 5-minutare och Rönnqvist jämförde själva aktionen i samma klass som Campolis huvudtackling?
Lee Harvey Oswald skrev:Jag hörde det, tror ni lyssnade med DIF-öron
Nej, det jag reagerade på var att problemet, enligt Helber och Kuben, var att klubban var i luften vilket antyder att han gick för tackling istället för att peta väck pucken. Jag har däremot alltid trott att puckförande spelare är tacklingsbara.
crike skrev:Konstigt att dom inte väljer att prata alls om hur 4 domare kan missa svingen.
Dålig journalistik.
Kuben sa ju att han tyckte att det skulle rendera i minst en 5-minutare och Rönnqvist jämförde själva aktionen i samma klass som Campolis huvudtackling?
Jadå men hur kan 4 domare missa detta då? Speciellt eftersom det är där pucken är.
Lee Harvey Oswald skrev:Jag hörde det, tror ni lyssnade med DIF-öron
Nej, det jag reagerade på var att problemet, enligt Helber och Kuben, var att klubban var i luften vilket antyder att han gick för tackling istället för att peta väck pucken. Jag har däremot alltid trott att puckförande spelare är tacklingsbara.
Nja, snarare att om du höjer upp klubban när du förbereder tacklingen så blir gärna tackling just med arm/armbåge istället för med kropp....om klubban är efter isen.
Så tolkade jag det
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan