Insamlingstråd
Insamlingstråd
Kollar upp med DIF Hockey då och då om summan på donationer.
Ungefärlig summa efter 20 oktober: 25.000 kr
Tog bort listan över donatorer då jag har varit allt för dålig med att uppdatera denna.
Såg ett inlägg i JK Forum och här på DIF Hockeys forum där signaturen "Lilleman" kontaktat DIF Hockey och fått ett Pg-nummer för att kunna donera pengar till DIF Hockey.
Känner att det var ett mycket bra initiativ!
Själv har jag lagt in hos min internetbank att 100 kr i månaden överförs till DIF Hockeys Pg-nummer, klarar inte en stor summa på en gång.
Pg-nummer: 625 17 62- 8
Betalningsmottagare: Djurgårdens Ishockeyförening
Märk inbetalningen: Donation
Tillsammans tar vi DIF ur knipan!
Ungefärlig summa efter 20 oktober: 25.000 kr
Tog bort listan över donatorer då jag har varit allt för dålig med att uppdatera denna.
Såg ett inlägg i JK Forum och här på DIF Hockeys forum där signaturen "Lilleman" kontaktat DIF Hockey och fått ett Pg-nummer för att kunna donera pengar till DIF Hockey.
Känner att det var ett mycket bra initiativ!
Själv har jag lagt in hos min internetbank att 100 kr i månaden överförs till DIF Hockeys Pg-nummer, klarar inte en stor summa på en gång.
Pg-nummer: 625 17 62- 8
Betalningsmottagare: Djurgårdens Ishockeyförening
Tillsammans tar vi DIF ur knipan!
Senast redigerad av Don_T den 2007-10-21 11:51:58, redigerad totalt 27 gång.
DIF! ALLTID - OAVSETT!
Vad kul att ni gillar mitt iniativ! Nu hjälper vi fan DIF ur knipan. Tillsammans fixar vi det här!
Pg-nummer: 625 17 62- 8 Djurgårdens Ishockeyförening
Pg-nummer: 625 17 62- 8 Djurgårdens Ishockeyförening
Senast redigerad av lilleman den 2007-06-14 09:36:13, redigerad totalt 1 gånger.
-
-
Mitt bidrag
Jag donerar 150:- / månad.
Hoppas att många ställer upp på det här!
Hoppas att många ställer upp på det här!
-
Jag vet inte vad jag ska tycka om detta. Skänka pengar i all ära, ni ska alla ha en eloge för det. Jag ska erkänna att jag kan backa i min fråga huruvida jag själv skulle göra, jag kan också försöka skänka så mycket som min ekonomi tillåter.
Men... Det är jäkligt svårt att få supportrar som sällan går på hockey eller inte går alls, att skänka pengar. Dessa supportrar hoppas jag vi alla kan få att börja gå på hockey, bli medlem och köpa souvernier. Det är det absolut viktigaste för mig att lyckas med!
I övrigt, härligt att se alla stora Djurgårdshjärtan!
Men... Det är jäkligt svårt att få supportrar som sällan går på hockey eller inte går alls, att skänka pengar. Dessa supportrar hoppas jag vi alla kan få att börja gå på hockey, bli medlem och köpa souvernier. Det är det absolut viktigaste för mig att lyckas med!
I övrigt, härligt att se alla stora Djurgårdshjärtan!
underbart!
lilleman helt underbart, helt rätt intiativ även om vi inte komer upp i några jätte summor så visar vi iaf att vi försöker. Nu ska man också beställa litte prylar, blev alldeles för litte utav d förra året!
Självklart är man med på tåget. Blir nog så att jag sätter in lite större summor lite då och då men sätter in åtminstone 100-200kr i månaden.
Tillsammans är vi STARKA!
Tillsammans är vi STARKA!
Senast redigerad av pekka21 den 2007-06-15 07:26:20, redigerad totalt 1 gånger.
"Det känns skitkul. Det finns inget roligare lag att spela i än Djurgården. Jag är Djurgårdare sedan födseln." - Sagt av Niklas Andersson