Det vore väl rimligt att anta att John Norman har lägre löneanspråk än Andreas Engqvist. Om Sallinen stannar ser jag Norman som en potentiell drömvärvning och en mer rimlig ersättare till Anderson om denne inte förlänger.
Tror vi tappar Sallinen till KHL samt släpper Anderson. Sen ska jag erkänna att jag var mer säker innan säsongen på att vi skulle förlora Sörensen till NHL. Tror fortfarande att vi tappar honom men är väl något mer hoppfull nu. Själviskt nog hoppas man väl på en Carl Söderberg-attityd där. Högström tror jag är förlorad antingen till NHL eller KHL. Har vi maximalt möjliga tur åker han över på ett NHL-camp men kommer tillbaka hit i september.
Hade gärna värvat John Norman, Jacob Josefson och Michael Haga på forwardsidan. Olle Alsing tycker jag man ska satsa stenhårt på att värva. Andreas Borgman ryktas väl vara klar. En backsida med Hultström, Press, Alsing, Borgman, Holm och Falk gillar jag på pappret iaf. Räknar nog inte med någon av Norell, AOM eller Englund då jag tror samtliga kan spela AHL.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Usch. Jag vet att jag är gammaldags. Men jag hatar det här.
Går på Cirkus Maximum med ungarna varje år. Samma gamla cirkustält (Hovet). Samma publik. Samma nummer varje år med kameler och elefanter (Hank och Ahlén). Några nya förmågor och några som kommit tillbaka efter att kört i andra cirkusar utomlands några år.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
minalman skrev:Usch. Jag vet att jag är gammaldags. Men jag hatar det här.
Går på Cirkus Maximum med ungarna varje år. Samma gamla cirkustält (Hovet). Samma publik. Samma nummer varje år med kameler och elefanter (Hank och Ahlén). Några nya förmågor och några som kommit tillbaka efter att kört i andra cirkusar utomlands några år.
Så vad föreslår du?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
minalman skrev:Usch. Jag vet att jag är gammaldags. Men jag hatar det här.
Så vad föreslår du?
Att man köper evigt säsongskort och livstids medlemskap förstås. Jag älskar cirkus.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)