Ett lag mitt i ingenstans längs landsvägen mellan riktiga platser, som lever på att Göteborgskillar med ädelt hockeyblod väljer att lämna för en plats på gymnasiet förtjänar mitt förakt.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
minalman skrev:Ett lag mitt i ingenstans längs landsvägen mellan riktiga platser, som lever på att Göteborgskillar med ädelt hockeyblod väljer att lämna sin hemmaklubb för en plats på gymnasiet på landet förtjänar mitt förakt.
Lee Harvey Oswald skrev:När vi sedan summerar denna säsong så kommer man minnas kanske 1-3 matcher som var bra av DIF, rakt igenom 60 min.
Så höga toppar....och så låga bottnar i detta DIF.
Vi ryker direkt i Play In, svårt att se nåt annat scenario
Vi får hoppas Karlskrona slår Modo i kväll och snart börja se fram mot hösten...
Vi har 27p till godo på Modo, och du tycker fortfarande att det är där vi ska hålla tankarna? Kan oroa mig lite för Malmö, ännu mer för om vi överlever ett play in - men inte orkar jag oroa mig för Modo.
Lee Harvey Oswald skrev:När vi sedan summerar denna säsong så kommer man minnas kanske 1-3 matcher som var bra av DIF, rakt igenom 60 min.
Så höga toppar....och så låga bottnar i detta DIF.
Vi ryker direkt i Play In, svårt att se nåt annat scenario
Vi får hoppas Karlskrona slår Modo i kväll och snart börja se fram mot hösten...
Vi har 27p till godo på Modo, och du tycker fortfarande att det är där vi ska hålla tankarna? Kan oroa mig lite för Malmö, ännu mer för om vi överlever ett play in - men inte orkar jag oroa mig för Modo.
Cynism. Känner du igen cynism?