Mattias_87 skrev:Daniel Brodin anmäls till disciplinnämnden
Daniel Brodin åker in mot mål där Örebros Peter Andersson vill boxa ut Brodin. Brodin trycker då upp klubban mot halsen i en crosschecking-rörelse och fullföljer sedan med att trycka till med klubban mot huvudet i en tvåhandsfattning.
Den här ligan alltså... Hade hoppats på att det här med "hårdare tag" endast skulle drabba rejäla övertramp likt Fernholm incidenten. Inte småtjafs..
Daniel Brodin åker in mot mål där Örebros Peter Andersson vill boxa ut Brodin. Brodin trycker då upp klubban mot halsen i en crosschecking-rörelse och fullföljer sedan med att trycka till med klubban mot huvudet i en tvåhandsfattning.
Den här ligan alltså... Hade hoppats på att det här med "hårdare tag" endast skulle drabba rejäla övertramp likt Fernholm incidenten. Inte småtjafs..
Den där jävla Peter Andersson i Örebro är en liten fitta som borde gangbangas hårt för sina pinsamma filmningar - har ingen respekt för äckliga och rädda spelare
Att dom är trasiga individer dom där byarna - längst ner på näringskedjan om du frågar mig
Ja vem bryr sig om när bajens B och A-lag möts? Eller vad nu orsaken är varför dom spelar i Stockholm.
Är väl nån form av socialbidrag eller nått... kul för deras supporters iallafall att kunna se mer än Kalle Ingvarsson's Konsum och Börje Benröv's Radio-TV-Data butik!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Äckel Frölunda bara forsätter o vinna. Jag undrar hur fan dom lyckats med så många mediokra spelare egentligen. För bara några år sedan var dom en dag från konkurs blev då kommundopade med 20mille så dom klara sig. Nu är dom det hetaste laget i SHL? Jag ser inte fram emot matchen mot Frölunda.
Jag ser fram emot den matchen, spelarna verkar ju tagga till på rätt sätt inför de matcherna.
För att klättra i tabellen gäller det inte att bara vinna de matcher alla andra vinner, det gäller att vinna de matcher som de andra förlorar. Vi har ju gjort bra ifrån oss mot både Frölunda och Skellefteå så är mer orolig över matchen mot Coco.