Lundberg slarvar rejält vid ett av målen, men annars håller jag med.minalman skrev:Press, Norell, Hage, Lundberg. Alla dessa som får så mycket skit var riktigt bra idag.
Hela laget led av för stort självförtroende första perioden och trodde de kunde glänsa inför klacken. Sedan var det bra inställning resten av matchen, men pucken ville inte in. Ska bli intressant att se om vi kan skärpa oss mot khk efter detta misslyckande.
SHL Omgång 32: Djurgårdens IF - Örebro Järnkaminernas Dag
Re: SHL Omgång 32: Djurgårdens IF - Örebro Järnkaminernas Da
Om man inte var helt övertygad om förlust mot KHK nästa match tidigare så är man det nu.
DIF - de negativa trendernas socialkontor.
DIF - de negativa trendernas socialkontor.
Hage var riktigt bra. Lundberg inte så bra. Ser rädd ut och som han väger 50 kg.minalman skrev:Press, Norell, Hage, Lundberg. Alla dessa som får så mycket skit var riktigt bra idag.
Hela laget led av för stort självförtroende första perioden och trodde de kunde glänsa inför klacken. Sedan var det bra inställning resten av matchen, men pucken ville inte in. Ska bli intressant att se om vi kan skärpa oss mot khk efter detta misslyckande.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Jag är så fruktansvärt jävla besviken över första perioden idag. Jag kommer inte kunna sova inatt utan kommer ligga vaken och må dåligt. Fyfan alltså.
Avskaffa tre mot tre.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Mikael Ahlén är ren kärlek, förläng killens kontrakt.
Örebro är det tråkigaste äckligaste plastlaget som finns, och dess supportrar.
Spela fult
Kenta hade ju verkligen lagt upp deras spel på ett sådant sätt att de fick ut maximalt med tanke på förutsättningarna. Det är hatten av för bra coachning.diftobbe89 skrev:Mikael Ahlén är ren kärlek, förläng killens kontrakt.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- Lidingö DIF
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Andra och särskilt tredje förtjänar stor hyllning. Första finns inte ord att beskriva. Skäms tamefan.
Dyngbaggarna har en trepoängare i år tack vare socialkontor Djurgården. Låt det inte bli två.
Dyngbaggarna har en trepoängare i år tack vare socialkontor Djurgården. Låt det inte bli två.
Signaturmaterial.Vikas skrev:DIF - de negativa trendernas socialkontor.
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
- Think if...
- Kontakt:
Håller med dig samt att Ahlén var bäst på plan så länge han nu var där, lite synd att han drog på sig den där fighten...minalman skrev:Press, Norell, Hage, Lundberg. Alla dessa som får så mycket skit var riktigt bra idag.
Using Tapatalk
Ingen rolig sorti första halvan, resten var bra men då var det ju redan försent, klantigt med andra ord!
Va ju rätt sjukt att vi inte fick in en kvittering till slut men som sagt vi slarvar ju bort det helt!
Jepp, lägen fans det i överflöd, men det var inte våran dag idag konstigt nog.bastis7 skrev:Va ju rätt sjukt att vi inte fick in en kvittering till slut men som sagt vi slarvar ju bort det helt!
När jag ser namnen på dommarna nu så håller jag på svimma, katastrof att slänga in en okänd svensk och en koskenkorvaberoende finne i ett fullsatt hovet, vad fan tänker dom med?
Qoutar det här till Androiddiftobbe89 skrev:Mikael Ahlén är ren kärlek, förläng killens kontrakt.

Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Jag är inte sportchef än.sensei skrev:Qoutar det här till Androiddiftobbe89 skrev:Mikael Ahlén är ren kärlek, förläng killens kontrakt.
Född till sportchef.
Du skrev tidigare att du var tveksam till nästa år i ditt lag, försöker få dig (och ev. andra som inte är frälsta) på bättre tankar.android skrev:Jag är inte sportchef än.sensei skrev:Qoutar det här till Androiddiftobbe89 skrev:Mikael Ahlén är ren kärlek, förläng killens kontrakt.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel