SHL Omgång 32: Djurgårdens IF - Örebro Järnkaminernas Dag
- MarcusDaze
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Fyfan vad jag hatar Örebro. Dom är så jävla fittiga att det inte är sant.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Cirith Ungol
Re: SHL Omgång 32: Djurgårdens IF - Örebro Järnkaminernas Da
Matchhjälte: Hudaceks målram
- Jim Morrison
Sur förlust. En katastrofal förstaperiod med en katastrofal Tellqvist straffar oss. Dominanta i de två resterande perioderna. Jobbigt.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- 136_Djurgårdare
- Kontakt:
Bara ge sig ut och avreagera sig på dalmasar nu då.
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
Torsken var på grund av första femton.
Sen har Örebro medstuds ikväll och vi har spelare som Alvarez som dubbelprickar målramen.
Hockey när den är som värst. Grabbarnas inställning i tredje kan man bara hylla.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sen har Örebro medstuds ikväll och vi har spelare som Alvarez som dubbelprickar målramen.
Hockey när den är som värst. Grabbarnas inställning i tredje kan man bara hylla.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Om man ska vara positiv så kanske ledningen börjar behandla Mantas som förstamålvakt hädanefter.
Nä, tror inte det.
Nä, tror inte det.
- Cirith Ungol
Borde lärt mig vid det här laget att alltid betta på våra motståndare när de haft 6 raka förluster.
- Jim Morrison
Vi känns vältränade måste jag ändå säga. Bara att fortsätta kurvan och formtoppa sent.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Varför rycker säcken armalis när vi inte har kontroll på pucken? Vi måste också sluta lira Tellan. Förstår att han tycker om att spela sådana hära matcher när det är fullsatt men han är helt ur form eller så är karriären över. Synd...
Mantas är i mitt tycke klar etta. Jag klandrar inte enbart Tellan för starten på matchen men han var verkligen inte bra idag.
Ja och Hudvecket själv. Han stod på huvudet ett par gånger.Cirith Ungol skrev:Matchhjälte: Hudaceks målram
Näe det är surt att Örebro vinner men nerver ger dem två baljor och Tellan bjuder på den tredje.
Vi totaldominerar i tredje och 5-3an i öppen kasse från bakom blå är bara en sjuk påminnelse om matchen i övrigt.
bara påt igen.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Backade tillbaka webbsändningen. 14:05 in i tredje. Den tacklingen i ryggen på Thore konstigt att inte den gav en 2+10 minst den med.
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Henke_F skrev:Backade tillbaka webbsändningen. 14 min, in i tredje.
Den tacklingen i ryggen på Thore konstigt att inte den gav en 2+10 minst den med.
Noterade den jag med. Domarna var tyvärr inte alls med i matchen idag.
Thoresen kommer alltid bedömas hårdare än många andra på grund av sin status och rutin. Domarna utgår ifrån att han alltid gör allting med mening och baktanke. Ungefär som Douglas.Henke_F skrev:Backade tillbaka webbsändningen. 14 min, in i tredje.
Den tacklingen i ryggen på Thore konstigt att inte den gav en 2+10 minst den med.
- minalman
- Säsongskort: Ja
Press, Norell, Hage, Lundberg. Alla dessa som får så mycket skit var riktigt bra idag.
Hela laget led av för stort självförtroende första perioden och trodde de kunde glänsa inför klacken. Sedan var det bra inställning resten av matchen, men pucken ville inte in. Ska bli intressant att se om vi kan skärpa oss mot khk efter detta misslyckande.
Hela laget led av för stort självförtroende första perioden och trodde de kunde glänsa inför klacken. Sedan var det bra inställning resten av matchen, men pucken ville inte in. Ska bli intressant att se om vi kan skärpa oss mot khk efter detta misslyckande.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)