hög klubba åkte han på..sensei skrev:Vad var Brodins utvisning? Kommentatorn bara pladdrar om annat ointressant
SHL Omgång 32: Djurgårdens IF - Örebro Järnkaminernas Dag
Re: SHL Omgång 32: Djurgårdens IF - Örebro Järnkaminernas Da
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Han hade behövts på plan.Cirith Ungol skrev:Ahlén är en riktig järnkamin, nu får vi se om det tänder laget lite.
Alla andra lag hade bytt ut Tellan vid det här laget. Billiga mål eller inte, man måste väcka laget på något sätt.
Men matchcoachning har aldrig varit Säckens melodi.
Cred till TIFOt och de som är på plats, synd bara att gubbarna på isen förstör dagen för dem.
Men matchcoachning har aldrig varit Säckens melodi.
Cred till TIFOt och de som är på plats, synd bara att gubbarna på isen förstör dagen för dem.
Nja det är katastrofalt dålig kommunikation i försvarsspelet. Gnälla på domarna är bara att stoppa huvudet i sanden. Det skall gå att täppa till även om det är oklarheter i domarnas agerande.Henke_F skrev:Ja visst fan är det två felaktigheter som lett till 2st av deras mål?kaminor skrev:Inte stabilt i egen zon.
Domaren är helt värdelös. Ingen överraskning där.
Jag påstår att första skulle blåsts av för icing i uppspelet och 2:a så skulle det ha varit utvising på den ofrivilliga hakningen som fäller vår spelare.
Har jag fel?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Är Tellan förstemålvakt igen?
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Det finns inget lättare än att ligga under med 0-3 i hockey.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Ja, 4-e var den bättre formationen i första. Men han tar iaf med sig en bra back från matchenMalto skrev:Han hade behövts på plan.Cirith Ungol skrev:Ahlén är en riktig järnkamin, nu får vi se om det tänder laget lite.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Tycker han gjorde helt rätt, du tror inte att dom behöver Hellberg då?Malto skrev:Han hade behövts på plan.Cirith Ungol skrev:Ahlén är en riktig järnkamin, nu får vi se om det tänder laget lite.
Ett bra byte i mina ögon samt ett bra försök att tända laget
Tror vi får sett rejält fokus nu.
2-3 inom åtta spelade minuter i andra!
2-3 inom åtta spelade minuter i andra!
Det här laget spelar bättre på kontring än kontrollerar i anfallszon.
Hoppas det. Men han var en av få som inte såg rädd ut.S1891 skrev:Tycker han gjorde helt rätt, du tror inte att dom behöver Hellberg då?Malto skrev:Han hade behövts på plan.Cirith Ungol skrev:Ahlén är en riktig järnkamin, nu får vi se om det tänder laget lite.
Ett bra byte i mina ögon samt ett bra försök att tända laget
Nu handlar det inte om "oklarheter" utan rena "-va fan är dom mutade när dom inte blåser för det där" och två gånger i rad händer skiten med.Praetori skrev:Nja det är katastrofalt dålig kommunikation i försvarsspelet. Gnälla på domarna är bara att stoppa huvudet i sanden. Det skall gå att täppa till även om det är oklarheter i domarnas agerande.Henke_F skrev:Ja visst fan är det två felaktigheter som lett till 2st av deras mål?kaminor skrev:Inte stabilt i egen zon.
Domaren är helt värdelös. Ingen överraskning där.
Jag påstår att första skulle blåsts av för icing i uppspelet och 2:a så skulle det ha varit utvising på den ofrivilliga hakningen som fäller vår spelare.
Har jag fel?
Ja, hade vi lirat überförsvar så hade vi kanske städat upp skiten ändå men domarna i SHL är ju ett jävla skämt och bör ställas upp i mål nakna på uppvärmingar och få puckar på sig.
HATA HATA HATA, SHL´s inkompetenta domarkår, Sveriges mest tomtebetonade yrkesgrupp där självkritik ej får finnas vad det verkar.
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Älska DIF och riktiga mål utan domarhjälp!
Älska DIF och riktiga mål utan domarhjälp!
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Skönt för Brodin att åka ut från utvisning och göra ett härligt mål
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Allt går in för Örebro ikväll.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.