Brodin har överglänst alla dessa tre i de senaste matcherna. Det säger en del.minalman skrev:Fattar inte att våra "bästa" (40, 41, 66) är så usla. Vad väntar de på?
SHL Omgång 24: Djurgårdens IF - Brynäs 3/12 2015
Re: SHL Omgång 24: Djurgårdens IF - Brynäs 3/12 2015
- Lee Harvey Oswald
Jim Morrison skrev:Tänk att det var såhär det såg ut typ varje match förra säsongen.
Eeeeh, typ nej.
Då hade vi ett lag som försökte med inte riktigt förmådde.
Nu har vi en samling sorgliga tjockisar som inte åker skridskor ordentligt, en viss skillnad.
Dom gäspar sig igenom detta
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- Jim Morrison
LOLLee Harvey Oswald skrev:Jim Morrison skrev:Tänk att det var såhär det såg ut typ varje match förra säsongen.
Eeeeh, typ nej.
Då hade vi ett lag som försökte med inte riktigt förmådde.
Nu har vi en samling sorgliga tjockisar som inte åker skridskor ordentligt, en viss skillnad.
Dom gäspar sig igenom detta

Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Varför spelas inte våra juniorer mer?
Om vi nu väl ska spela utan juniorerna kan vi ju åtminstone sätta upp NÅGON farlig lina förutom Ljunghs.
Om vi nu väl ska spela utan juniorerna kan vi ju åtminstone sätta upp NÅGON farlig lina förutom Ljunghs.
Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Du menar remixen av "Life after love"...minalman skrev:Vore det inte för pausmusiken som Cmore kör för sjuttionde året nu hade man väl blivit galen vid det här laget.
Skickat från min E6853 via Tapatalk
It's the hope that kills you.
Samtidigt spelar ju Tellan fortfarande mycket på det gamla sättet. Han lämnar mycket nät öppet. Det gör han ofta.Praetori skrev:Nej Högström skall gå full tilt på antingen puckföraren eller passningsalternativet och visa det tydligt för Tellan. Detta blir mitt emellan och då kan han inte komma ut.136_Djurgårdare skrev:Högström gör det där bra, den där borde tellan ta.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Difalot och de andra som propagerade för Cehlin i våras hade helt rätt, jäklar vad han sprutar in mål, precis vad vi behöver.
18-4 i skott säger ju sitt.
Högström börjar gå mot alternativet och Tellan hamnar mitt emellan. Sen går Högström ut och försöker täcka skott och då är Tellan rökt eftersom han måste vara med på passning. Han får inte tiden han behöver helt enkelt.ciirree skrev:Samtidigt spelar ju Tellan fortfarande mycket på det gamla sättet. Han lämnar mycket nät öppet. Det gör han ofta.Praetori skrev:Nej Högström skall gå full tilt på antingen puckföraren eller passningsalternativet och visa det tydligt för Tellan. Detta blir mitt emellan och då kan han inte komma ut.136_Djurgårdare skrev:Högström gör det där bra, den där borde tellan ta.
Sen är situationen varken Högströms eller Tellans fel.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- 136_Djurgårdare
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Kontakt:
Måste nog ändra mig lite ändå. Högström är faktiskt ganska obestämd i sitt agerande högre upp i egen zon och jag kan förstå om tellan blir lite osäker. Däremot tycker jag att när skottet går så är passningsalternativet borta.ciirree skrev:Samtidigt spelar ju Tellan fortfarande mycket på det gamla sättet. Han lämnar mycket nät öppet. Det gör han ofta.Praetori skrev:Nej Högström skall gå full tilt på antingen puckföraren eller passningsalternativet och visa det tydligt för Tellan. Detta blir mitt emellan och då kan han inte komma ut.136_Djurgårdare skrev:Högström gör det där bra, den där borde tellan ta.
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
- minalman
- Säsongskort: Ja
Känns som mitt tips 4-1 redan är klart!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Bra jinx.minalman skrev:Känns som mitt tips 4-1 redan är klart!
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- 136_Djurgårdare
- Kontakt:
Men kom igen!
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
Nu slår hjärtat i 180. Satan!
Wikegårds järnkaminer
Det är väl en sån dag. Där dog all vår motiviation.