Tillgång till Cmores arkiv är gratis, så du kan titta på alla gamla matcher utan att behöva betala något.MarcusDaze skrev:Okej puckey, tack. Segt om jag ska behöva pröjsa 300 för att få tillgång till cmores tjänst dock :/
Sent from my iPhone using Tapatalk
SHL 2015-16
Re: SHL 2015-16
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Någon annan som tycker rögle ser ut som ett bandylag i sina gröna ställ?
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Ja, klart fulast i serien.minalman skrev:Någon annan som tycker rögle ser ut som ett bandylag i sina gröna ställ?
- MarcusDaze
Jasså det visste jag inte. När hamnar en match i arkivet då?Vikas skrev:Tillgång till Cmores arkiv är gratis, så du kan titta på alla gamla matcher utan att behöva betala något.MarcusDaze skrev:Okej puckey, tack. Segt om jag ska behöva pröjsa 300 för att få tillgång till cmores tjänst dock :/

Brukar gå att titta ca en timme efter avslutad match.MarcusDaze skrev:
Jasså det visste jag inte. När hamnar en match i arkivet då?
Fan va tråkigt att Armalis gör bort sig på 1-2 målet idag o sedan backarna som e helt tafatta vid 2-2. Där tappade vi matchen.
- MarcusDaze
Okej, kul! Vart finner jag arkivet om jag fråga? Direktlänk uppskattasVikas skrev:Brukar gå att titta ca en timme efter avslutad match.MarcusDaze skrev:
Jasså det visste jag inte. När hamnar en match i arkivet då?

- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/k ... 2000971.ab
Vad tycker ni om Wennerholm förslag om att lagen med de största arenorna alltid ska spela hemma på annandagen? Känns ju bra kommersiellt men det skulle ju betyda att smålagen aldrig får den chansen. Åsikter?
Vad tycker ni om Wennerholm förslag om att lagen med de största arenorna alltid ska spela hemma på annandagen? Känns ju bra kommersiellt men det skulle ju betyda att smålagen aldrig får den chansen. Åsikter?
Avskaffa tre mot tre.
Äsch, vi säljer ut om vår enda är 28e också. Låt det alternera och vara rättvist.Mattias_87 skrev:http://www.aftonbladet.se/sportbladet/k ... 2000971.ab
- minalman
Om lagen med största arenorna alltid skulle få vinna skulle vi fylla Globen i en eller två säsonger. Tänk på det Wennerholm!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Vilken jinx...mb81 skrev:Färjestad panikvävar. Antti Tyrväinen och Travis Turnbull. Inga killar som skrämmer direkt. Börjar stålarna sina i Karlsstad?
Men denna Antti verkar vara en kille helt i Senseis smak. Lär väl vara avstängd mer än han spelar med SHLs regler. Sjukt kul klipp det här iaf!

Fruktansvärt dåligt utförd match idag mot FBK. Sörensen vad har hänt? Sedan vårat PP hur många gånger ska man behöva ta upp det? Nä jag har sagt det innan jag tror tyvärr vi får kvala i år. Vi har inte materialet att kunna klara oss undan detta. Det är så mycket missar av backar o dåliga avslut. vi blir alltid som yra höns i egen zon. Sedan spelar vi oerhört omständigt i offensiv zon.
-
Kvala? Med 21 poäng ner till kvalstrecket?
Troligt...
Det betyder alltså att alla tre av Modo, Malmö och Rögle ska sluta före oss. Hittills har vi tagit 15 av 18 möjliga poäng mot dessa tre lag.
Dessutom, angående backarna: endast Frölunda och Skellefteå har släppt in färre mål än vi såhär långt.

Det betyder alltså att alla tre av Modo, Malmö och Rögle ska sluta före oss. Hittills har vi tagit 15 av 18 möjliga poäng mot dessa tre lag.
Dessutom, angående backarna: endast Frölunda och Skellefteå har släppt in färre mål än vi såhär långt.
Typiskt. Men tror inte det är en bra värvning i alla fall. Men givetvis ska han avgöra mot oss!sPTNC skrev:Vilken jinx...mb81 skrev:Färjestad panikvävar. Antti Tyrväinen och Travis Turnbull. Inga killar som skrämmer direkt. Börjar stålarna sina i Karlsstad?
Men denna Antti verkar vara en kille helt i Senseis smak. Lär väl vara avstängd mer än han spelar med SHLs regler. Sjukt kul klipp det här iaf!
- 136_Djurgårdare
- Kontakt:
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.