Han var väl center när Hage var borta också. Har spelat en del center i yngre dar.Malto skrev:Tycker Hank var bättre idag än på länge. Men vem kom på att han skulle vara center när finnen klev av?Puckey skrev:Viktigt att Hultström fick bryta torkan och Thoresen bättra på siffrorna. Igång med Sörensen och Hank nu, så ska det nog bli slutspel i år!Kalliasson skrev:Har du nånsin sett Sörensen le?S. Skuggan skrev:Krävs snart ett mål av Sörensen, så han kan börja le
SHL Omgång 27: Djurgårdens IF - Växjö 12/12 2015
Re: SHL Omgång 27: Djurgårdens IF - Växjö 12/12 2015
-
Så kan det ha varit, dock var PP:et väl även bra i slutet på säsongen och också en anledning till att vi; dels spelade kvalserien, dels tog steget upp till SHL.Henke_F skrev:Var inte det typ på försäsongen/i början av den, sen tog det abrupt slut när vi sedan var sönderlästa och inte klarade av att förandra något. Jag påstår nog fortfarande att det var år sedan vi var bra i PP över en hel säsong.Kalliasson skrev:13/14 var vi ju kungar i numerärt överläge!Henke_F skrev:Jo, var liiiite ironisk med tanke på hur våra PP:n sett ut senaste tiden ..åren?Praetori skrev:Ja riktigt bra PP. Inget kludd och direktskott. Sen va det ett ruttet skott och rent flyt att den gick in.Henke_F skrev:Jaaaaaaaaaa.
Propaganda när vi lirar PP. ;P
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Lite sen men...Växjös första period var verkligen episkt dålig. En av de sämre perioder jag sett ett lag göra på Hovet senaste säsongerna. De såg inte ens intresserade ut, från nedsläpp alltså och inte när vi tagit ledningen. Hallam måste peppat laget med huvudet instoppat i ett kallt kalkonhuvud eller nåt....aja.
Vi vann rättvist.
Vi vann rättvist.
Såg inte matchen, men kan det ha varit att vi haft en psykisk dominans efter att vi vunnit så många matcher mot dem denna säsong?
2 veckor till nästa match, tagga!
Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Matchen går i repris 19.20 på Cmore-Hockey ikväll för dom som vill studera matchen närmare.Axel_K skrev:Såg inte matchen, men kan det ha varit att vi haft en psykisk dominans efter att vi vunnit så många matcher mot dem denna säsong?
Spela fult
Ja eller för oss som mår fysiskt dåligt att behöva vänta 2veckor på hockey igen!diftobbe89 skrev:Matchen går i repris 19.20 på Cmore-Hockey ikväll för dom som vill studera matchen närmare.Axel_K skrev:Såg inte matchen, men kan det ha varit att vi haft en psykisk dominans efter att vi vunnit så många matcher mot dem denna säsong?

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
In på https://www.youtube.com/user/DIFDokumentaren och återse lite av vårt material.captcash skrev:Ja eller för oss som mår fysiskt dåligt att behöva vänta 2veckor på hockey igen!diftobbe89 skrev:Matchen går i repris 19.20 på Cmore-Hockey ikväll för dom som vill studera matchen närmare.Axel_K skrev:Såg inte matchen, men kan det ha varit att vi haft en psykisk dominans efter att vi vunnit så många matcher mot dem denna säsong?

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Fjunis-VM i ishockey borde gå nu så skulle man dels ha något att titta på, dels skulle vi slippa förlora massa spelare under pågående SHL-säsong.
Mycket bra. Kungligt att det blivit lite mer damhockey också.Magnutz skrev:In på https://www.youtube.com/user/DIFDokumentaren och återse lite av vårt material.captcash skrev:Ja eller för oss som mår fysiskt dåligt att behöva vänta 2veckor på hockey igen!diftobbe89 skrev:Matchen går i repris 19.20 på Cmore-Hockey ikväll för dom som vill studera matchen närmare.Axel_K skrev:Såg inte matchen, men kan det ha varit att vi haft en psykisk dominans efter att vi vunnit så många matcher mot dem denna säsong?
Skickat från min GT-I9505 via TapatalkDet dämpar i alla fall min abstinens!
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.