SHL Omgång 26: Färjestad - Djurgårdens IF, 10/12 2015
-
Re: SHL Omgång 26: Färjestad - Djurgårdens IF, 10/12 2015
Alltså att Press inte blivit iväg skickad är ju helt absurt! Aldrig varit med om en förening som kan ha så mycket tålamod.nu förlorar vi två backar till JVM och att då fortfarande ha kvar press är ju jäkligt dåligt planerat. Han är så Jula dålig varenda match och man blir ju helt galen när han är på is. Han skulle blivit bortlånad till allsvenskan för länge sen.
För övrigt gjorde väl fbk en sån där äckligt väldisciplinerad och välscoutat match så det är väl inte att säga så mycket om det..
För övrigt gjorde väl fbk en sån där äckligt väldisciplinerad och välscoutat match så det är väl inte att säga så mycket om det..
Svaret kallas Jakobs.minalman skrev:Kanske svaret kallas Musse?
Varför vi skickade den spelaren är ett jävla mysterium.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det är ju ganska illa när killar som Lundberg - Hage - Ahlén är den kedjan som får längst anfall i 5 vs 5 i FBK-zon, fler måste kliva fram, Alvarez, Brodin och några till var väldigt anonyma ikväll.
Sen är det synd att Hank inte bidrar så mycket mer än med en och annan tackling då och då, vill faktiskt inte ha tillbaka honom i fjärdekedjan heller som är bra som den är.
Sen är det synd att Hank inte bidrar så mycket mer än med en och annan tackling då och då, vill faktiskt inte ha tillbaka honom i fjärdekedjan heller som är bra som den är.
Spela fult
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Press är ung och har potential, DIF hoppas naturligtvis att en spelare som honom skall utvecklas likt Tim Heed i SAIK. En spelare måste häpnadsväckande nog få spela för att utvecklas.Benjamin L. Willard skrev:Alltså att Press inte blivit iväg skickad är ju helt absurt! Aldrig varit med om en förening som kan ha så mycket tålamod.nu förlorar vi två backar till JVM och att då fortfarande ha kvar press är ju jäkligt dåligt planerat. Han är så Jula dålig varenda match och man blir ju helt galen när han är på is. Han skulle blivit bortlånad till allsvenskan för länge sen.
Sen går det naturligtvis till en viss gräns.
AOM och Kung Ljungh får godkänt ikväll. Övriga kan få gå hem.
Gör Ljungh till kapten, helt klart är det betungande för Hank att bära den rollen.
Gör Ljungh till kapten, helt klart är det betungande för Hank att bära den rollen.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Tycker det såg ut som DIF hade vart på julbord igår...
Fbk vart inte heller bra, det var en seg jävla match.
Hank, vilken usel säsong han har haft, usel...
Fbk vart inte heller bra, det var en seg jävla match.
Hank, vilken usel säsong han har haft, usel...
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Ja för Jakobs har ju lyckats så bra i SHL..Praetori skrev:Svaret kallas Jakobs.minalman skrev:Kanske svaret kallas Musse?
Hank ska vara kapten å spela i 4:e. Ingen annan ska betungas med C.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
-
Ja, därför just utlåning skulle ske till allsvenskan, shl håller han inte för alls just nu. Tyckte han skulle skickas för länge sen. Att ha han kvar när två försvinner till JVM blir jävligt jobbigt. Skicka honom till Almtuna och förbättra samarbetet där. Han har varit sämst på plan majoriteten av alla matcher nu.-daniel- skrev:Press är ung och har potential, DIF hoppas naturligtvis att en spelare som honom skall utvecklas likt Tim Heed i SAIK. En spelare måste häpnadsväckande nog få spela för att utvecklas.Benjamin L. Willard skrev:Alltså att Press inte blivit iväg skickad är ju helt absurt! Aldrig varit med om en förening som kan ha så mycket tålamod.nu förlorar vi två backar till JVM och att då fortfarande ha kvar press är ju jäkligt dåligt planerat. Han är så Jula dålig varenda match och man blir ju helt galen när han är på is. Han skulle blivit bortlånad till allsvenskan för länge sen.
Sen går det naturligtvis till en viss gräns.
När ska våra tilltänkta träda fram å vara skillnaden? Sallinen, Thoresen, Sörensen. Deras är kapacitet är högre, men det klickar Inte.
- MarcusDaze
Är det bara jag som hade velat se Fleury hos oss denna säsong? En avslutare av klass. Han hade inte gjort bort sig i samma lina som Thoresen.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Vi har ju en ruggigt bra avslutare i laget, trist att han aldrig är med och spelar bara
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Jag hade inte gråtit över Fleury precis, Jakobs däremot... Jakobs håller inte i Elitserien.MarcusDaze skrev:Är det bara jag som hade velat se Fleury hos oss denna säsong? En avslutare av klass. Han hade inte gjort bort sig i samma lina som Thoresen.
Fleury får gärna komma tillbaka dock, tänk dig ifall han skulle få varje läge som Thoresen eller Sallinen lägger fram. Han skulle ju bli Elitseriens målkung efter 45dagar.
Har också tänkt på Fleury. Han skulle komma mer till sin rätt denna säsong med lämplig omgivning. Den sniper vi saknar i nuläget!
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Utlånad till höger och vänster, inga fasta kedjekamrater och ändå mer poäng än tex Lundberg.-daniel- skrev:Ja för Jakobs har ju lyckats så bra i SHL..Praetori skrev:Svaret kallas Jakobs.minalman skrev:Kanske svaret kallas Musse?
Han såg verkligen ut att ha hittat hem i Djurgården.