Kunde inte Davidsson fått fortsätta? Tyckte han gjorde det riktigt bra.Jim Morrison skrev:Marcus Sörensen i en Djurgårdskedja med Tomi Sallinen och Henrik Eriksson mot Färjestad. Tobias Hage är tillbaka. #twittpuck #difhockey
Snällt mot Hank.
Säsongen 15/16
Re: Säsongen 15/16
- Jim Morrison
Tycker jag också.mb81 skrev:Kunde inte Davidsson fått fortsätta? Tyckte han gjorde det riktigt bra.Jim Morrison skrev:Marcus Sörensen i en Djurgårdskedja med Tomi Sallinen och Henrik Eriksson mot Färjestad. Tobias Hage är tillbaka. #twittpuck #difhockey
Snällt mot Hank.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Varför gå in och pilla på kedjorna överhuvudtaget, så viktig kan ju inte Hage vara, Davidsson har gjort det bra och Hank borde definitivt inte flyttas upp i hierarkin igen.. Suck
Spela fult
Helt värdelös idé att flytta på Davidsson. Han är en av få spelare i det här laget som kan spela med den fart Sörensen har. Den kedjan klickade ju skitbra.
Hur fan tänker ledarna??
Att sätta Hank i den kedjan är ju vansinnigt... han kommer döda tempot och puck-förflyttningarna totalt, det är INTE sånt han kan bidra med och nästan vem som helst hade varit bättre att välja än Hank! 
Förstår verkligen inte alls detta, räknar man med att Hank ska kunna hålla fast 2 motståndare vid sargen så S&S får leka fritt elr vad är tanken bakom detta?

Förstår verkligen inte alls detta, räknar man med att Hank ska kunna hålla fast 2 motståndare vid sargen så S&S får leka fritt elr vad är tanken bakom detta?
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Det är helt klart för att skapa utrymme åt Sallinen och Sören mot FBK.captcash skrev:Att sätta Hank i den kedjan är ju vansinnigt... han kommer döda tempot och puck-förflyttningarna totalt, det är INTE sånt han kan bidra med och nästan vem som helst hade varit bättre att välja än Hank!
Jag tror jag förstår tänket bakom, skall bli kul att se på Torsdag om det fungerar.
Davidsson har gjort det riktigt bra och man får hoppas att han får mer speltid framöver.
Handlar ju också om att hitta formationer som fungerar över JVM.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Du har en stor poäng där med utrymme.Praetori skrev:Det är helt klart för att skapa utrymme åt Sallinen och Sören mot FBK.captcash skrev:Att sätta Hank i den kedjan är ju vansinnigt... han kommer döda tempot och puck-förflyttningarna totalt, det är INTE sånt han kan bidra med och nästan vem som helst hade varit bättre att välja än Hank!
Jag tror jag förstår tänket bakom, skall bli kul att se på Torsdag om det fungerar.
Davidsson har gjort det riktigt bra och man får hoppas att han får mer speltid framöver.
Skulle gissa att Davidsson får ersätta Vejdemo under junis-vm.
Kanske även är ett försök att få igång Hanks poängproduktion? Få en balja, en ass så kanske han får igång produktionen igen?#10 skrev:Du har en stor poäng där med utrymme.Praetori skrev:Det är helt klart för att skapa utrymme åt Sallinen och Sören mot FBK.captcash skrev:Att sätta Hank i den kedjan är ju vansinnigt... han kommer döda tempot och puck-förflyttningarna totalt, det är INTE sånt han kan bidra med och nästan vem som helst hade varit bättre att välja än Hank!
Sörensen är ju totalt iskall så spelar ju ingen roll vilken femma du sätter han i...bara lyser ju frustration i ögonen på honom i varje byte
Skickat från min E5823 via Tapatalk

Fast kedjorna har ju typ varit desamma, men med antingen Rundqvist, Davidsson, Lundberg eller plötsligt Hank på RW. Ser ut ungefär som förra säsongen när han blev satt på att spela med Fleury, med fel spelare på kanten försvinner han totalt. Därför Fällström var så sjukt jävla viktig. Det fanns ett par matcher när Thoresen skakat av sig den värsta rosten då Thoresen, Sallinen och Sörensen tog många byten ihop, då kändes det som om alla fullkomligt vräkte in poäng. Sen blev Fällström hel och man satsade på att ha tre producerande kedjor, ny skada på Fällström och tillbaks i köret med två trasiga tilltänkta toppkedjor i väntan på gud vet vad.fullmonty skrev:Sörensen är ju totalt iskall så spelar ju ingen roll vilken femma du sätter han i...bara lyser ju frustration i ögonen på honom i varje byte![]()
Thoresen,Sallinen,Sörensen vad gör ni? Thoresen gör nån assist men vart fan e målen. Sallinen har varit ruskigt dålig det senaste och Sörensen???. Vi har en spelare som producerar o är sjukt bra o det e LJUNGH.
Vi gav bort matchen idag. Så jävla mycket slarv. Sen att man alltid måste återkomma till PP. Det e ju helt sjukt,helt sjukt va dåliga PP vi har. Jag hoppas fan att våra såkallade toppspelare börjar producera snart.
Vi gav bort matchen idag. Så jävla mycket slarv. Sen att man alltid måste återkomma till PP. Det e ju helt sjukt,helt sjukt va dåliga PP vi har. Jag hoppas fan att våra såkallade toppspelare börjar producera snart.
I år är jag faktiskt glad för "decemberpausen". Trots den uppgående trenden (bortsett från Färjestad borta) så är det mycket som samtidigt inte stämt. Som många redan nämnt producerar inte vår tilltänkta förstakedja (Sörensen, Sallinen och Thoresen). Vi har en kapten som inte leder med exempel, javisst finns det fysiskt spel, men med C:et på bröstet krävs det mer än så på isen.
Den negativa trenden inom backparen avgjorde återigen en match. Medelåldern där är visserligen jävligt ung, men att man inte ska passa in i mitten lär man sig på första träningen. Samtidigt så saknar majoriteten det fysiska spelet, Englund är väl i princip den enda som verkligen smäller och har tagit stora steg denna säsong.
Blir skönt med julledighet efter imorgon, tror laget kan vara rätt slutkört. Dock är jag inte oroad, vore jävligt kul med slutspel men att hålla sig kvar och etablera ett stabilt lag i serien för att om några år dominera den är det jag längtar efter.
Alla till Hovet!
Den negativa trenden inom backparen avgjorde återigen en match. Medelåldern där är visserligen jävligt ung, men att man inte ska passa in i mitten lär man sig på första träningen. Samtidigt så saknar majoriteten det fysiska spelet, Englund är väl i princip den enda som verkligen smäller och har tagit stora steg denna säsong.
Blir skönt med julledighet efter imorgon, tror laget kan vara rätt slutkört. Dock är jag inte oroad, vore jävligt kul med slutspel men att hålla sig kvar och etablera ett stabilt lag i serien för att om några år dominera den är det jag längtar efter.
Alla till Hovet!
- Think if...
- Kontakt: