Den 14 Augusti är den en träningsmatch (?) i Kungälv mot Frölunda. Kanske är lite tidigt än, men i alla fall jag längtar efter den matchen.
Hoppas det blir lite Djurgårdare, även att det är sommar, för att se Djurgårdens lag säsong 07/08.
La upp tråden riktigt tidigt för att kanske få fler dit, jag själv kommer att åka om jag hittar någon att åka med, bor i Ulricehamn. Vägen förbi om man åker Jönköping-Gbg.
Nu börjar det närma sig, 2 veckor kvar tills första matchen för säsongen. Fyfan vad jag är taggad, gajs-matchen nästa vecka, och hockey om två. Några mer som känner sig sugna på att dra till gbg för att se första matchen?
Crashmash skrev:Nu börjar det närma sig, 2 veckor kvar tills första matchen för säsongen. Fyfan vad jag är taggad, gajs-matchen nästa vecka, och hockey om två. Några mer som känner sig sugna på att dra till gbg för att se första matchen?
Jag bor i gbg och hade sett fram emot den här matchen hur länge som helst, tills jag insåg att jag skulle vara i Spanien då. Så tyvärr
Crashmash skrev:Nu börjar det närma sig, 2 veckor kvar tills första matchen för säsongen. Fyfan vad jag är taggad, gajs-matchen nästa vecka, och hockey om två. Några mer som känner sig sugna på att dra till gbg för att se första matchen?
Det är alltid kul att åka till Götet och kolla när Djurgår´n lirar, men jag ska inte dit denna gång.