blocco skrev:Bautabröl; vad har gårdagens fotbollsskandal med vårt lagbygge att göra?
Hur f-n kommer det att DIF:s hockeysupportrar är humorbefriade medan dess fotbollsdito har betydligt mer glimten i ögat?
Kan ha något att göra med att det inte passar in i Silly Season-tråden.
Intelligensbefriad
Fotbollssupportrar är klart mycket coolare än håkkiditon. Kan det ha att göra med att så många utsocknes håller på DIF Hockey, men inte på DIF Fotboll?
För många här inne har för mycket stiff-upper-lip.
Hallå?! Printz! Skulle inte en klassback värvas? Snälla någon! "Kan bli bra". Jo, han har ju fin statisitk sedan tidigare. 7 ass på en hel allsvensk säsong i AIK *gäsp* Är man 26 år och räknas som klassback ska man gå in och dominera direkt. SÅ jävla dålig ekonomi har väl inte klubben? Våga chansa lite, som med Marusak, han var knappast billig men visade sig bli en lyckovärvning, säkerligen långt bättre än vad ledningen hoppats.
Adamski skrev:Hallå?! Printz! Skulle inte en klassback värvas? Snälla någon! "Kan bli bra". Jo, han har ju fin statisitk sedan tidigare. 7 ass på en hel allsvensk säsong i AIK *gäsp* Är man 26 år och räknas som klassback ska man gå in och dominera direkt. SÅ jävla dålig ekonomi har väl inte klubben? Våga chansa lite, som med Marusak, han var knappast billig men visade sig bli en lyckovärvning, säkerligen långt bättre än vad ledningen hoppats.
Jag vet inte heller vad jag tycker om värvningen men det får tiden utvisa men att såga den p g a få ass en säsong är ju larvigt. Så yberkåt på poäng kan man inte vara. Man måste ju se på vad han kan tillföra så helheten blir bra. Jag tror dem har haft med allt det i beräkningen. Det är därför Södergren och company sitter i sportkommitén och inte vi.