SHL Omgång 17: Frölunda HC - Djurgårdens IF 13/11
Re: SHL Omgång 17: Frölunda HC - Djurgårdens IF 13/11
Tyvärr har vi inte ledarmaterialet för att kunna använda våra offensiva spelare. Två defensiva tränare och en gammal lhc-legend utan tränarerfarenhet.
Det här laget ska kunna göra mer än 0-1 mål per match.
Avgå Jocke.
Vafan vi spelar hyfsat jämt mot de överlägsna serieledarna på bortaplan. Kanske ska dämpa kraven lite.Wishes skrev:Är det någon mer än jag som tycker det ser lite lojt och uppgivet ut sedan några matcher tillbaka? Som om något är fel i laget.
Btw värre DJ än DJ Yes
Håller med dig! Materialet har vi, men vi får inte till det i offensiven ändå!B.I.B.A skrev:Tyvärr har vi inte ledarmaterialet för att kunna använda våra offensiva spelare. Två defensiva tränare och en gammal lhc-legend utan tränarerfarenhet.
SHL Omgång 17: Frölunda HC - Djurgårdens IF 13/11
Hultström startade starkt, främst offensivt, sedan har han bara blivit sämre å sämre. Går bort sig ständigt.
Edit: Sett över säsongen.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Edit: Sett över säsongen.
Senast redigerad av Davidsson den 2015-11-13 21:03:12, redigerad totalt 1 gånger.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Nä. Några mål per match och en vinst då och då. Det skulle vara kul!bastis7 skrev:Vad har du för krav? Att vi ska vara ett topplag redan i år?minalman skrev:Hörni killar och tjejer. När ska det bli kul att vara Djurgårdare igen då? Inte för att det spelar någon roll med avseende på kärleken till laget. Men det skulle ju kännas lättare om det gick bra någon gång.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Sitter och kollar på VF-DIF, spelar man 0-0 i BP och 0-1 i PP så vinner man inte många matcher.
Sedan, kommentatorn bredvid Arto... Hockey kan han, synd bara att det är 'Goa Gubbars' före detta ordförande...
Sedan, kommentatorn bredvid Arto... Hockey kan han, synd bara att det är 'Goa Gubbars' före detta ordförande...
'Vi kastade in en handgranat, och fick tillbaka en napalmbomb' Västerås 2014-04-07
'Det finns dåliga hockey matcher men inga tråkiga' Hans Chrunak
'Vissa åker ut till landet under semestern, andra hem till mormor & morfar' Hank the Tank
'Det finns dåliga hockey matcher men inga tråkiga' Hans Chrunak
'Vissa åker ut till landet under semestern, andra hem till mormor & morfar' Hank the Tank
Det här laget liknar Leksand 2014 mer och mer.
Ett lag som efter att överlevt första året genom stabil defensiv satsade allt på anfallet. Sen så läcker det bakåt samtidigt som offensiven inte producerar.
Matchen är man inte särskilt upprörd över, hade räknat in 0 poäng i det här dubbelmötet redan. Tacksam helg för fiskpendlarna.
Ett lag som efter att överlevt första året genom stabil defensiv satsade allt på anfallet. Sen så läcker det bakåt samtidigt som offensiven inte producerar.
Matchen är man inte särskilt upprörd över, hade räknat in 0 poäng i det här dubbelmötet redan. Tacksam helg för fiskpendlarna.
Eh. Tränare kan göra noll och inget om scorers inte kan näta. Våra målskyttar är inte heta nu helt enkelt.B.I.B.A skrev:Tyvärr har vi inte ledarmaterialet för att kunna använda våra offensiva spelare. Två defensiva tränare och en gammal lhc-legend utan tränarerfarenhet.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Yes.. de äger oss rätt hårt.. trots att Tellan gör en stålande match! 7-1 är resultatet om inte målisen är taggad i en sån här match.. nu kommer vi kanske undan med bara 4-0 i rumpan!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Läcker? Bara Skellefteå och Frölunda har släppt in färre mål. Kan folk lugna sig lite nu.Vikas skrev:Det här laget liknar Leksand 2014 mer och mer.
Fast nu flyttade han på sig...captcash skrev:Yes.. de äger oss rätt hårt.. trots att Tellan gör en stålande match! 7-1 är resultatet om inte målisen är taggad i en sån här match.. nu kommer vi kanske undan med bara 4-0 i rumpan!
- 136_Djurgårdare
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Kontakt:
Håller faktiskt med. Vi spelar hockey med noll attityd, otroligt lojt.Wishes skrev:Är det någon mer än jag som tycker det ser lite lojt och uppgivet ut sedan några matcher tillbaka? Som om något är fel i laget.
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
Dags att gör mål nu!!!!
Frölunda är längre fram i sitt lagbygge än vad vi är och borde vinna ganska klart över oss tycker jag. Vi är inte alls på samma nivå.
Re: Sv: SHL Omgång 17: Frölunda HC - Djurgårdens IF 13/11
det kan inte vårat lag.Davidsson skrev:Dags att gör mål nu!!!!
Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05