SHL Omgång 17: Frölunda HC - Djurgårdens IF 13/11
Re: SHL Omgång 17: Frölunda HC - Djurgårdens IF 13/11
Återigen imponerad av hur Anderson direkt tar sig upp på skridskorna. Stenhård kille.
Haha, precis så.minalman skrev:Den här killen kan få en nollnoll match mellan ifk och häcken i april att låta som en VM-final.
- Lee Harvey Oswald
Har grymt svårt för hans Mikkel istället för Mikael, varför då liksom?minalman skrev:Den här killen kan få en nollnoll match mellan ifk och häcken i april att låta som en VM-final.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Den stora skillnaden i den här matchen är passningskvaliteten. Där är Frölunda klasser bättre än oss tyvärr...
15-2 i tekningar.
Ehh....ja...
Ehh....ja...
Nja, jag skulle nog säga att de är för bra på att kunna ligga rätt i egen zon, vi får inte in något riktigt tryck mot mål utan de är där och får oss dit de vill ha oss.Djurgårn skrev:Den stora skillnaden i den här matchen är passningskvaliteten. Där är Frölunda klasser bättre än oss tyvärr...
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
SHL Omgång 17: Frölunda HC - Djurgårdens IF 13/11
Han e ful oxå.minalman skrev:Apropå kommentatorn:
Den här killen kan få en nollnoll match mellan ifk och häcken i april att låta som en VM-final.
Edit. Det där var onödigt.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Ja det var det... hade fan räckt att han var jobbig att lyssna på!minalman skrev:Han e ful oxå.minalman skrev:Apropå kommentatorn:
Den här killen kan få en nollnoll match mellan ifk och häcken i april att låta som en VM-final.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- Lee Harvey Oswald
Eller hur, så onödigt att hålla på med bägge samtidigtcaptcash skrev:Ja det var det... hade fan räckt att han var jobbig att lyssna på!minalman skrev:Han e ful oxå.minalman skrev:Apropå kommentatorn:

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
haha, snusen, detta vänder vi.
Jag gillar Rönnberg som tränartyp, varje gång man får insyn i Fisks omklädningsrum så står han och instruerar spelarna, medan vi mest sitter och småsnackar alternativt sitter för sig själv.
Var inga muntra miner där inne direkt.
Var inga muntra miner där inne direkt.
- MarcusDaze
Jag håller faktiskt inte med dig. Jag tycker att vi ligger bra i positionerna (I dem flesta situationerna), checkar högt och effektivt samt att vi är hyfsat tighta i defensiven.minalman skrev:Måste vara en synvilla. Frölunda är klasser bättre. Men om vi spelar på 95 av 100 och de spelar på 97 av 125 så verkar det som vi spelar jämnt.MarcusDaze skrev:En överlag bra period tycker jag. Underligt att vi spelar så pass bra mot topplagen men går ner oss totalt när vi spelar mot lagen i botten.
Hade vi spelat lika bra mot ett sämre lag är jag helt säker på att vi hade skapat en hel del lägen och förhoppningsvis förvaltat dom lägena.
Frölunda är dock bra, riktigt bra.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Vi känns helt ofarliga.
Stolt, men aldrig nöjd
- minalman
- Säsongskort: Ja
Misstag, misstag och återigen misstag.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Nämen, slarv som orsakar friläge.
Vem hade trott det?
Vem hade trott det?