SHL Omgång 17: Frölunda HC - Djurgårdens IF 13/11
Re: SHL Omgång 17: Frölunda HC - Djurgårdens IF 13/11
Skönt att vår standard puckout iallafall kom nu och inte när det är 3mins kvar av matchen... lite mer tid o återhämta ett baklängesmål på nu iaf!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Någon måste verkligen lära Hultström att spela enkelt.
Puckout I DET JÄVLA LÄGET?!
Ser kalla ut. Har de roligt när de spelar?
Stolt, men aldrig nöjd
Jahaja, jag tycker vi gör en rätt bra period, men det går inte att vinna om vi ska slarva så förbannat mycket.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- Lidingö DIF
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Hoppas vi också klarar av 6 man på banan så fort som möjligt så vi även har den överstökad.captcash skrev:Skönt att vår standard puckout iallafall kom nu och inte när det är 3mins kvar av matchen... lite mer tid o återhämta ett baklängesmål på nu iaf!
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
- diftobbe89
Killen är helt livsfarlig, inte första korkade grejen han gör i matchen.Vikas skrev:Någon måste verkligen lära Hultström att spela enkelt.
Spela fult
Skönt att se att du leverLidingö DIF skrev:Hoppas vi också klarar av 6 man på banan så fort som möjligt så vi även har den överstökad.captcash skrev:Skönt att vår standard puckout iallafall kom nu och inte när det är 3mins kvar av matchen... lite mer tid o återhämta ett baklängesmål på nu iaf!

Som alltid bjuder laget på mål bakåt :/
Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
- Lee Harvey Oswald
Blir inte Tellan otroligt liten i målet vid frilägen?
Ser ut som ett bandymål att hitta nätet på
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Just det.. den glömde jag! Vi har våra 2 gratis-PP vi alltid bjussar motståndarna på... fan julafton all-around när man möter DIF!Lidingö DIF skrev:Hoppas vi också klarar av 6 man på banan så fort som möjligt så vi även har den överstökad.captcash skrev:Skönt att vår standard puckout iallafall kom nu och inte när det är 3mins kvar av matchen... lite mer tid o återhämta ett baklängesmål på nu iaf!

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Han är en ganska kort målvakt som kör en ganska föråldrad målvaktsstil. Det har sina svagheter.Lee Harvey Oswald skrev:Blir inte Tellan otroligt liten i målet vid frilägen?
Frölunda flyttar pucken snabbt i PP. I 5 mot 5 skapar vi betydligt mer!Lee Harvey Oswald skrev:Intressant klasskillnad ändå.
DIF skulle kunna göra en av säsongens bästa bortamatcher..... och ändå förlora med 6-0
Typiskt att vi ligger under efter att ha haft nätkänning 10 ggr...
Det är klassisk stil där han försöker fejka blottor för skytten. Dock är Tellan ingen storvuxen keeper och moderna forwards är inte korkade.Lee Harvey Oswald skrev:Blir inte Tellan otroligt liten i målet vid frilägen?
Funkar om backarna är med och stör.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- Lidingö DIF
- Säsongskort: Ja
Tackar för omtanken. Har inte behövt tillägga mycket på sista tiden då vi faktiskt varit riktigt "bra". Jag hörs oftast då det går åt helvete likt den obotliga pessimist jag är. Året vi åkte ur och första året i Allsvenskan var när jag låg på absolut topp. Nu är jag riktigt nöjd och håller således käft.#10 skrev:Skönt att se att du leverLidingö DIF skrev:Hoppas vi också klarar av 6 man på banan så fort som möjligt så vi även har den överstökad.captcash skrev:Skönt att vår standard puckout iallafall kom nu och inte när det är 3mins kvar av matchen... lite mer tid o återhämta ett baklängesmål på nu iaf!
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
- MarcusDaze
En överlag bra period tycker jag. Underligt att vi spelar så pass bra mot topplagen men går ner oss totalt när vi spelar mot lagen i botten.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk