CHL: Åttondelsfinal: Djurgårdens IF - Lukko Rauma
Re: CHL: Åttondelsfinal: Djurgårdens IF - Lukko Rauma
Gillar CHL-ställen mer och mer, om man bortser från de röda reklamärmarna.
Globen är creepy med så lite folk.Morwin skrev:är det ens publikminalman skrev:Någon som känner någon som är där??
Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Slowmotionspel. Sörensen får lekutrymme men kanske skjuter när han borde passa och vice versa. Dags att vakna.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Som vanligt....typ 1a skottet?
Senast redigerad av Morwin den 2015-11-03 20:17:30, redigerad totalt 1 gånger.
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Heh. Första gången finnarna får etablera spel i vår zon så blir det totalpanik och vi får inte ut pucken.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Kommentatorn låter som en parodi på en kommentator.
Bisittaren låter som Sudden i Nile City.
Hockeymässigt känns det som om finnarna kommer vinna på våra misstag.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Lite representativt för det här laget än så länge. Mot oss så här långt så krävs det bara att hålla tungan rätt i mun, spela disciplinerat och vänta på misstag för de kommer flera gånger varje match. Även om vi kan sätta press och delvis dominera i våra bra stunder så kommer det alltid lägen som presenter och det vet precis alla motståndarna.
minalman skrev:Kommentatorn låter som en parodi på en kommentator.
Ett ganska sedvanligt tema för det laget, va?
Haha, nu kan jag inte sluta tänka på hur mycket det påminner om både Glenn Killing och Sudden.. Varken Dusan eller Ross är några höjdare på det här.minalman skrev:Kommentatorn låter som en parodi på en kommentator.
Lundberg-Hage-Ahlen shit vilken HA kedja 

- Lee Harvey Oswald
Äh, klart Dragans brorsa också måste få ett jobb.Kentta skrev:Haha, nu kan jag inte sluta tänka på hur mycket det påminner om både Glenn Killing och Sudden.. Varken Dusan eller Ross är några höjdare på det här.minalman skrev:Kommentatorn låter som en parodi på en kommentator.
Tänker mer på Peter Wahlbecks monsterhit Ullared från tidigt 90-tal vad det gäller Ross uttal.
-Ullared är ingen bra by, bränn ner den, utrota detta dåliga Ullared!
Senast redigerad av Lee Harvey Oswald den 2015-11-03 20:33:36, redigerad totalt 1 gånger.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Är det bara jag som stör mig på Lundbergs tafatthet i egen zon? Han ser totalt vilsen ut varenda situation.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jag stör mig på hans klumpighet, ser fruktansvärt otränad och slö ut överlag.Praetori skrev:Är det bara jag som stör mig på Lundbergs tafatthet i egen zon? Han ser totalt vilsen ut varenda situation.
Hage och Ahlén har sett ganska okej ut på senaste dock.
Spela fult
Just Hage är en kille jag aldrig fattat vad vi ska ha till.. verkade bara slö, meningslös och blek.. men han är ju faktiskt en av dem som växt mest senaste tiden... börjar nästan gilla hans stil!diftobbe89 skrev:Jag stör mig på hans klumpighet, ser fruktansvärt otränad och slö ut överlag.Praetori skrev:Är det bara jag som stör mig på Lundbergs tafatthet i egen zon? Han ser totalt vilsen ut varenda situation.
Hage och Ahlén har sett ganska okej ut på senaste dock.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Dags att köra över November och gå ut och vinna lite matcher. Det får fan inte bli ett sånt jobbigt läge igen att vi spelar men inte får utdelning.
För övrigt känns det som om vi var bättre med Zabel med på bänken bredvid Säcken.
För övrigt känns det som om vi var bättre med Zabel med på bänken bredvid Säcken.
Senast redigerad av Praetori den 2015-11-03 20:49:52, redigerad totalt 1 gånger.