Knappt någon mening att spela 4 domare när alla ändå bara stirrar puck..Henke_F skrev:Ja är ju önskvärt att det kan dömas rätt under matchens gång sen att dom får eventuella antal matchers avstängning i ett senare läge.Edin skrev:Hade ju varit trevligt om domarna hade börjat ta matchstraffen under spelets gång, att dom blir avstängda i efterhand skiter jag fullständigt i.Axel_K skrev:
Horunge. Hoppas Brodin drar in en tackling så att han bryter revbenen.
Klarar dom inte att se vad som händer på isen med 4st domare så måste ju systemet göras om.
SHL Omgång 15: Linköping HC - Djurgårdens IF 29/10
Re: SHL Omgång 15: Linköping HC - Djurgårdens IF 29/10
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Anledningen är säkert att deras fula grejer visar dom inte på jumbotronen. Men de gör dom med våra grejer. Var samma sak uppe i luleå, en repris när Alvarez blev knockad. Klart som fan att domarna inte hinner kolla då.
Nu är de dags att fler än bara jag hör av sig till folk inom DIF att dom ska snacka med vårt seketariat att dom inte visar repriser på våra grejer men flera på andra lags grejer.
Nu är de dags att fler än bara jag hör av sig till folk inom DIF att dom ska snacka med vårt seketariat att dom inte visar repriser på våra grejer men flera på andra lags grejer.
Nu är det dags för våra ledande spelare att skärpa till sig, om vi bara får in en puck är vi med i denna matchen.
Högström i farten igen.. Oväntad slagskämpe.
- Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
Måste vi skapa målchanser åt motståndarna?
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
Våra forwads sjunker ju för lågt gång på gång typ i knä på våra backar så att linköping har 2-3 pers helt omarkerade på blå när vi försvarar och linköping har puck.#10 skrev:Sören galet kass idag
Vi måste ju ligga närmre deras folk på blå och inte lämna flera meters lucka när vi lirar 5 vs 5.
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Jag gillar det jag ser.Puckey skrev:Högström i farten igen.. Oväntad slagskämpe.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- 136_Djurgårdare
- Kontakt:
Riktigt dålig andra period. Ser trötta ut.
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
Nää, jag tror fasen det blivit sämre i och med att dom verkar ta en varsin planhalva och liksom inte bryr sig om något som inte är "deras zon". Blir som två olika matcher då ingen håller exakt samma nivå.Andspe skrev:Knappt någon mening att spela 4 domare när alla ändå bara stirrar puck..Henke_F skrev:Ja är ju önskvärt att det kan dömas rätt under matchens gång sen att dom får eventuella antal matchers avstängning i ett senare läge.Edin skrev:Hade ju varit trevligt om domarna hade börjat ta matchstraffen under spelets gång, att dom blir avstängda i efterhand skiter jag fullständigt i.Axel_K skrev:
Horunge. Hoppas Brodin drar in en tackling så att han bryter revbenen.
Klarar dom inte att se vad som händer på isen med 4st domare så måste ju systemet göras om.
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Jag blir bara så jävla trött. Så segt att ligga under, men det är domarnas inkompentens som gör mig så ruggigt oharmonisk, återigen så blir vi bestulna på ett 5-minuters powerplay.
Jag blir bara så jävla trött.
Jag blir bara så jävla trött.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Om inte snubben som försökte skada Runken blir avstängd mer än Thoresen är de en skandal
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Jo men han behöver ju inte dribbla i egen zon i tid och otidHenke_F skrev:Våra forwads sjunker ju för lågt gång på gång typ i knä på våra backar så att linköping har 2-3 pers helt omarkerade på blå när vi försvarar och linköping har puck.#10 skrev:Sören galet kass idag
Vi måste ju ligga närmre deras folk på blå och inte lämna flera meters lucka när vi lirar 5 vs 5.
Flashback till Luleå-matchen där ett rent överfall tillåts av domarna varefter de tar över matchen helt.
-
Skandal?AlltidDIF skrev:Om inte snubben som försökte skada Runken blir avstängd mer än Thoresen är de en skandal
Det handlar ju om att slå tärning.
25/4-2025
Sargkanten som träffar. Rofl