Silly season 2007/08 - nyförvärv, förluster och lagbygget
-
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jag skulle absolut inte vilja placera Timrå bland de där lagen.jensa öhling skrev:Som jag ser det är elitserien indelad i två divisioner.
i guldligan återfinns Modo, Lhc, Färjestad, HV71, Timrå, Frölunda och Brynäs.
där bakom slåss vi tillsammans med Luleå, SSk, Mora och Skellefteå om den sista slutspelsplatsen. en plats som ger några kronor men garanterad utslagning i kvarten.
Sjunger avgå Johnny...
Inte Brynäs heller faktist, dom båda lagen ligger på gränsen och lever med hjälp utav sina första kedjor.....Emil svelander skrev:Jag skulle absolut inte vilja placera Timrå bland de där lagen.jensa öhling skrev:Som jag ser det är elitserien indelad i två divisioner.
där bakom slåss vi tillsammans med Luleå, SSk, Mora och Skellefteå om den sista slutspelsplatsen. en plats som ger några kronor men garanterad utslagning i kvarten.
-
Pepp91 skrev:Inte Brynäs heller faktist, dom båda lagen ligger på gränsen och lever med hjälp utav sina första kedjor.....Emil svelander skrev:Jag skulle absolut inte vilja placera Timrå bland de där lagen.jensa öhling skrev:Som jag ser det är elitserien indelad i två divisioner.
Det gick ju inte så bra för oss, vi levde ju på första formationen?
Yes. Men deras första kedjor är bättre än våran, därför hamnar vi under dessa lag....stolpskott skrev:Pepp91 skrev:Inte Brynäs heller faktist, dom båda lagen ligger på gränsen och lever med hjälp utav sina första kedjor.....Emil svelander skrev:Jag skulle absolut inte vilja placera Timrå bland de där lagen.jensa öhling skrev:Som jag ser det är elitserien indelad i två divisioner.
Det gick ju inte så bra för oss, vi levde ju på första formationen?
Känns inte som att Timrå och brynäs hör hemma i guldligan. Känns snarast som att de båda öagen ligger i ett vakum mellan topp och botten.jensa öhling skrev:Som jag ser det är elitserien indelad i två divisioner.
För övrigt behöver vi nog tyvärr ha in två backar till av högre klass...
Hagos var bara ett förslag som jag kom med här på forumet här några månader sen, ett förslag som tyvärr blivit ett rykte.Uffe skrev:Vad hände med hagos?, Jag tycker det är väldigt tyst på värvarfronten.
Är det fortfarande 2 st klassbackar som vi letar efter?.
Skulle dock inte sova dåligt på nätterna om det ryktades av andra skäl att han var på väg hit

- Remy Lebeau
Intervju med våran William Wallén.
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/sto ... 34,00.html
Ska bli intressant att följa när han tar steget upp till A-Laget om 2-3 år.
-
Remy Lebeau skrev:Intervju med våran William Wallén.
Otroligt intressant!!
- Bjurling_39
Kan Mattias Trattnig vara nå för dif igen? http://www.eliteprospects.com/player.php?player=90
Kaptenen Ölvestad: Tackla är som att göra mål för mig!