Skadetråden
- ALLTID DIF
Re: Skadetråden
Har dom gått ut med det ?android skrev:Spelar inte ikväll.Benjamin L. Willard skrev:Någon som har koll på Fällströms status så här dagen innan match? Vill verkligen se honom i någon av de två första formationerna nu så vi kan flytta ner en viss spelare.
YesALLTID DIF skrev:Har dom gått ut med det ?android skrev:Spelar inte ikväll.Benjamin L. Willard skrev:Någon som har koll på Fällströms status så här dagen innan match? Vill verkligen se honom i någon av de två första formationerna nu så vi kan flytta ner en viss spelare.
Född till sportchef.
Skadetråden
Haha. Trodde du på allvar att DIF skulle gå ut med något som kallas info?ALLTID DIF skrev:Har dom gått ut med det ?android skrev:Spelar inte ikväll.Benjamin L. Willard skrev:Någon som har koll på Fällströms status så här dagen innan match? Vill verkligen se honom i någon av de två första formationerna nu så vi kan flytta ner en viss spelare.
Skämt åsido. Någon på Twitter fick väl rycka ur den infon. Man är inte jätteduktig på DIF.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Infon gick ut från DIF.ciirree skrev:Haha. Trodde du på allvar att DIF skulle gå ut med något som kallas info?ALLTID DIF skrev:Har dom gått ut med det ?android skrev:Spelar inte ikväll.Benjamin L. Willard skrev:Någon som har koll på Fällströms status så här dagen innan match? Vill verkligen se honom i någon av de två första formationerna nu så vi kan flytta ner en viss spelare.
Skämt åsido. Någon på Twitter fick väl rycka ur den infon. Man är inte jätteduktig på DIF.
Född till sportchef.
Fällström dag-till-dag skämt osv, någon som vet status på tellan? Knäskada känns lite oroväckande. Får karriären över-vibbar här borta..
Du är med oss överallt, Stefan.
På Tellan eller Fällis?dutti skrev:Fällström dag-till-dag skämt osv, någon som vet status på tellan? Knäskada känns lite oroväckande. Får karriären över-vibbar här borta..
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Ingen Fällström före uppehållet enligt Säcken. Det är fyra SHL-matcher och en CHL-match till alltså. Minst.
Skönt att höra att han lever i alla fall.
Expert.
Fällström torde väl vara tilltänkt som en toppfyra forward, kanske till och med etta lite beroende på hur man väger in spelarna utifrån höger - vänster upplägget. Kan vi ha en så högt rankad spelare borta så mycket och så osäker till spel?
Jag säger inte att vi inte skall behålla honom, men han kanske borde räknas mer som ett tredjeval med tanke på skadehistoriken.
Jag säger inte att vi inte skall behålla honom, men han kanske borde räknas mer som ett tredjeval med tanke på skadehistoriken.
-
Han lär väl matchas rätt lugnt i början av sin återkomst. Får se om han slår sitt förra rekord från förra säsongen på 22 matcher.Kall-El skrev:Fällström torde väl vara tilltänkt som en toppfyra forward, kanske till och med etta lite beroende på hur man väger in spelarna utifrån höger - vänster upplägget. Kan vi ha en så högt rankad spelare borta så mycket och så osäker till spel?
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Marie Hallman skrev bl a följande på sin hockeyblogg efter Modo-matchen:
Skadekollen:
"Alexander Falk gjorde en riktigt bra match men fick en fulsmäll – oklart exakt var på kroppen - på slutet som tog så illa att DIF-backen stod dubbelvikt och stampade i båsgolvet under några minuter och hade rejält ont även efter matchen. Noteras bör att han – trots smärtorna – kämpade på matchen ut och även tog sina sista byten. Kanske inte så klokt om man ser framåt men jäklar vilket hjärta för laget"
Skulle vara olyckligt om även Falk hamnar på skadelistan tillsammans med Holm.
Skadekollen:
"Alexander Falk gjorde en riktigt bra match men fick en fulsmäll – oklart exakt var på kroppen - på slutet som tog så illa att DIF-backen stod dubbelvikt och stampade i båsgolvet under några minuter och hade rejält ont även efter matchen. Noteras bör att han – trots smärtorna – kämpade på matchen ut och även tog sina sista byten. Kanske inte så klokt om man ser framåt men jäklar vilket hjärta för laget"
Skulle vara olyckligt om även Falk hamnar på skadelistan tillsammans med Holm.
- ALLTID DIF
SirDIFalot skrev:Ingen Fällström före uppehållet enligt Säcken. Det är fyra SHL-matcher och en CHL-match till alltså. Minst.
Skönt att höra att han lever i alla fall
Ha ha ha skrattar så jag gråter +1
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Då är vi två, den gjorde eftermiddagen.ALLTID DIF skrev:SirDIFalot skrev:Ingen Fällström före uppehållet enligt Säcken. Det är fyra SHL-matcher och en CHL-match till alltså. Minst.
Skönt att höra att han lever i alla fall
Ha ha ha skrattar så jag gråter +1

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- ALLTID DIF
Alvarez ?
Uppdatering på alla skador ! Någon ?
Yes please, han däckade ju innan han nådde isen och det såg inte speciellt bra ut... är det en Ferna till så bör det släppas en nuke över hela jävla Luleå.. det är sjukt om de lyckas avsluta 2 karriärer för oss på 2 säsonger! Äcklad!ALLTID DIF skrev:Alvarez ?
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).