SHL Omgång 11: Djurgårdens IF - Modo 20/10
Re: SHL Omgång 11: Djurgårdens IF - Modo 20/10
Nu börjar man se vad vi alla hoppades på ang. Norge... goddamn vad härlig han är! 

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Hahaha, Thoresen är ju verkligen helt överlägsen.
Måste väl vara risk för att vi tappar honom till just NHL/AHL om han gör det lika bra säsongen ut?diftobbe89 skrev:Undantaget är Mantas som vanligt, som stundtals håller NHL-klass.
Senast redigerad av Henke_F den 2015-10-20 19:18:13, redigerad totalt 1 gånger.
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Fan Thoresen alltså, vilken spelare
Skön pad stack av Mantas, fan vad bra han är.
Thoresen och Mantas kväll det här. Även Brodin ser het ut.
Precis min tanke. Mantas med Tellan som mentor håller på att utvecklas till en supermålvakt.Andspe skrev:Gillar verkligen att vi fick in Tellan. Man ser helt nya dimensioner i Mantas spel som har börjat mixa upp sitt spelsätt. Hoppas på en förlängning till nästa säsong. Då kommer han blomma på riktigt
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Det där plinget i ribban ekade verkligen.
Brodin ser som sagt bättre och bättre ut.
Brodin ser som sagt bättre och bättre ut.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Roligare period. Bra utdelning.
Jag skall inte säga tvärsäkert innan jag gått tillbaka och kollat andra matcher men det känns fan som att Sallinen gör underverk för de spelare han lirar tillsammans med. De blir tongivande oavsett om det är Alvarez, Sören, Brodin eller Matt. Tillsammans med Thoresen så blir det riktigt bra.
Största frågan i hockersverige för tillfället, kan Djurgården utmana tåget Frölunda?
Målvakter med jämn form är viktiga, så jag tror inte någon utanför Sverige är redo att erbjuda honom ett kontrakt. Om han spelar lika bra två säsonger i rad kanske.Henke_F skrev:Måste vara risk för att vi tappar honom väl om han gör det lika bra säsongen ut?diftobbe89 skrev:Undantaget är Mantas som vanligt, som stundtals håller NHL-klass.
It's easier to be an asshole to words than to people
I en hockeyliga, inte allt för långt härifrån leder Almtuna med 5-0.
Mot Leksand.
På bortaplan.
Skål kamrater, kan bli en trevlig kväll
(Vilket behövs med tanke på de usla resultaten i helgen)
Mantas är grym och Thor börjar visa klass
Mot Leksand.
På bortaplan.
(Vilket behövs med tanke på de usla resultaten i helgen)
Mantas är grym och Thor börjar visa klass
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
-
Wesslau drog väl till Columbus efter sitt enorma slutspel 09/10. Sen hur det slutade, det är en annan femmaRojk skrev:Målvakter med jämn form är viktiga, så jag tror inte någon utanför Sverige är redo att erbjuda honom ett kontrakt. Om han spelar lika bra två säsonger i rad kanske.Henke_F skrev:Måste vara risk för att vi tappar honom väl om han gör det lika bra säsongen ut?diftobbe89 skrev:Undantaget är Mantas som vanligt, som stundtals håller NHL-klass.
Och Clubben blir fiskföda i någon morbid tolkning av "Jaws".Edin skrev:I en hockeyliga, inte allt för långt härifrån leder Almtuna med 5-0.
Mot Leksand.
På bortaplan.
"We're gonna need a bigger boat"DIFtomppa skrev:Största frågan i hockersverige för tillfället, kan Djurgården utmana tåget Frölunda?