SHL Omgång 9: Färjestad - Djurgårdens IF 15/10
Re: SHL Omgång 9: Färjestad - Djurgårdens IF 15/10
Nu är FBK bra.
Lugn grabbar, jag bytte inte sida på snusen i periodpausen, det är därför kaffe pressat på lite men nu är det ordnat
- 136_Djurgårdare
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Kontakt:
Visst bra fart men tycker vi har rätt bra koll, inga större farligheter.Malto skrev:Nu är FBK bra.
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
Snus. Fan jag visste att det var något jag glömt byta.#10 skrev:Lugn grabbar, jag bytte inte sida på snusen i periodpausen, det är därför kaffe pressat på lite men nu är det ordnat
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Du ska alltid ha den mot den sida vi ska göra mål påPraetori skrev:Snus. Fan jag visste att det var något jag glömt byta.#10 skrev:Lugn grabbar, jag bytte inte sida på snusen i periodpausen, det är därför kaffe pressat på lite men nu är det ordnat
Matt I Love You
Så ja!!
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Vi är effektiva när vi väl sätter dom i PP. =) (..dom sitter rätt snabbt).
..har vi så dålig statistik i PP egentligen om man även räknar in CHL-matcherna?
..har vi så dålig statistik i PP egentligen om man även räknar in CHL-matcherna?
Senast redigerad av Henke_F den 2015-10-15 19:28:49, redigerad totalt 1 gånger.
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Fy fan. Rena magin.#10 skrev:Du ska alltid ha den mot den sida vi ska göra mål påPraetori skrev:Snus. Fan jag visste att det var något jag glömt byta.#10 skrev:Lugn grabbar, jag bytte inte sida på snusen i periodpausen, det är därför kaffe pressat på lite men nu är det ordnat
American sniper
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
SnusenPraetori skrev:Så ja!!

- Cirith Ungol
Så jävla rättvist!
Är nästan chockad hur BRA vi spelar idag, blir ju SM-guld om vi fortsätter så här, woho!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Ända som e lite synd är att Thoresen inte har nåra poäng hittills