CHL 2015-16
Re: CHL 2015-16
Nu har de sänkt oss till 5,50 som jag förutspådde. 

Tack så mycket Pulver!
Tyvärr kunde jag inte betta mer än 10 euro på varje match pga pengabrist men 252 euro i vinst smakar gott det med.

Tyvärr kunde jag inte betta mer än 10 euro på varje match pga pengabrist men 252 euro i vinst smakar gott det med.

Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
Ja, nu måste vi iofs vinna mot Lukko och TPS, vilket kanske är en chans på fyra eller nåt. Jag tycker fortfarande 5,50 är ett bra odds på oss kontra TPS/Lukko. Lycka till allihopa! 

Har asen annullerat ert spel också?
Yes.
Nu blir det en sådan där härlig mailkonversation med ett spelbolag på Malta. Woho.
Nu blir det en sådan där härlig mailkonversation med ett spelbolag på Malta. Woho.
Har precis snackat med dem. De kommer inte ändra sig. De kommer inte heller annullera de andra spelen. Bara de själva förbehåller sig rätten att annullera spel närhelst de vill. De refererar bara till deras regler som de anser är "standard" inom spelbranschen. Så... Sorry gubbar.crike skrev:Yes.

Det är lugnt, se bara till att du sätter in 7k på allas våra konton som reparation så glömmer vi hela den här historian 

Jag väntar på deras svar att dom inte tänker annulera mina spel sen blir det en anmälan hos IBAS. Kanske kan få dom att inte orka tjafsa och bara släppa det.pulverapa skrev:Har precis snackat med dem. De kommer inte ändra sig. De kommer inte heller annullera de andra spelen. Bara de själva förbehåller sig rätten att annullera spel närhelst de vill. De refererar bara till deras regler som de anser är "standard" inom spelbranschen. Så... Sorry gubbar.crike skrev:Yes.
http://ibas-uk.com/adjudicationForm.php
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Nu såg jag att våran nästa match i CHL spelas 20:00 igen. Varför? Det suger.
Avskaffa tre mot tre.
Kollade på finska tabellen. Lukko leder. Janne Niskala leder poängligan också. Blir nog en svår nöt att knäcka.
Stämmer det att matchen spelas i Globen ?
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Jepp. Undrar varför. Aik har ju ingen hemmamatch på Hovet samma kväll iallafall.pulverapa skrev:Stämmer det att matchen spelas i Globen ?
Avskaffa tre mot tre.
-
Är ju inget på hovet de närmaste dagarna förutom en Whitesnake konsert den 13 November. Undrar hur mycket detta kommer kosta oss?Mattias_87 skrev:Jepp. Undrar varför. Aik har ju ingen hemmamatch på Hovet samma kväll iallafall.pulverapa skrev:Stämmer det att matchen spelas i Globen ?
Hovet:
1a November - The Prodigy
4e November - Five finger death punch
Där är nog anledningen till Globen.
1a November - The Prodigy
4e November - Five finger death punch
Där är nog anledningen till Globen.
2014-04-07, vad hände?
- MarcusDaze
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Är CHL finalen bäst av 2 likt det övriga slutspelet?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk