SHL Omgång 8: Djurgårdens IF - Växjö 10/10
Re: SHL Omgång 8: Djurgårdens IF - Växjö 10/10
Skönt, men fan vad jag ogillar domarna!
Skickat från min C6903 via Tapatalk
Skickat från min C6903 via Tapatalk
It's the hope that kills you.
Vad låg publiksiffran på?#10 skrev:Alla som var på matchen lär ju vela gå på nästa
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
6241Henke_F skrev:Vad låg publiksiffran på?#10 skrev:Alla som var på matchen lär ju vela gå på nästa
Avgå Jocke.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Herrejävlar vilket gäng vi är ändå.
För det första:
+++ Sörensen
++ Högström
+ MANTAS
För det andra: med tanke på hur hög högstanivå vi har kan den här säsongen bli riktigt jävla rolig.
För det första:
+++ Sörensen
++ Högström
+ MANTAS
För det andra: med tanke på hur hög högstanivå vi har kan den här säsongen bli riktigt jävla rolig.
25/4-2025
- Cirith Ungol
Såg bara matchen från och med kvitteringsmålet, men fan vilket jävla tryck det var mot Växjös mål. Tappade räkningen på alla ramträffarna i PP. Högström hade skjutit hål på en pansarvagn med det där skottet, han har varit riktigt bra i år i de matcher jag sett!
Laget. Högström. Sören. Laget.
Cmore är en livesänd skämskudde. Gillar inte de som sitter i studion nu. Känns inte ok.
Skickat från min HTC One via Tapatalk
Cmore är en livesänd skämskudde. Gillar inte de som sitter i studion nu. Känns inte ok.
Skickat från min HTC One via Tapatalk
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- diftobbe89
Högström är vår överlägset bästa back, helvete vilken form han är i just nu.
Skön grinig batalj att gå segrande ur.
Skön grinig batalj att gå segrande ur.
Spela fult
Undra hur många citat på att Högström är kass och så vidare det skulle gå att leta fram på forumet. [WINKING FACE]
Using Tapatalk
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Nu när Falk är tillbaka fattar jag inte hur Högström kan få fortsatt förtroende.
Bänka karln....
Låt Hultström lira hela pp.....
Eller något i den stilen.
Annars då om jag ska analysera matchen.
Vi fortsätter att slänga puckar både hit och dit i egen zon.
Förr eller senare så klarar inte målvakterna att rensa upp alla missar.
Starkt ändå att vinna. Är liksom inget snack om att vi har mer spets i laget i år som kommer ge oss mer poäng än förra säsongen.
Bänka karln....
Låt Hultström lira hela pp.....
Eller något i den stilen.
Annars då om jag ska analysera matchen.
Vi fortsätter att slänga puckar både hit och dit i egen zon.
Förr eller senare så klarar inte målvakterna att rensa upp alla missar.
Starkt ändå att vinna. Är liksom inget snack om att vi har mer spets i laget i år som kommer ge oss mer poäng än förra säsongen.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Här har du ett. Gissa av vem:sparwen skrev:Undra hur många citat på att Högström är kass och så vidare det skulle gå att leta fram på forumet. [WINKING FACE]
MrX skrev:Jag tycker Marcus varit OK i kvalseriematcherna, gillade inte vad jag såg i slutet på HA. Fortfarande svårt att förstå logiken bakom ett längre kontrakt.
Vad får dig att vara så säker på att Marcus Högström skulle vara en STOMSPELARE i SHL när han vid 25 års ålder gjort ett 30-tal matcher som 6/7:e back i ett uruselt Timrå 11/12 som enda SHL-merit?
Och så avdelning dommaren:
sparwen skrev:Undra hur många citat på att Högström är kass och så vidare det skulle gå att leta fram på forumet. [WINKING FACE]
Jag är en av dom. Han har en jävla form just nu, skönt att vara motbevisad ibland

Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Du är inte ensam om den bedriften.jsson skrev:sparwen skrev:Undra hur många citat på att Högström är kass och så vidare det skulle gå att leta fram på forumet. [WINKING FACE]
Jag är en av dom. Han har en jävla form just nu, skönt att vara motbevisad ibland
I denna tråd går kritikerna igång redan tidigt in på försäsongen.
viewtopic.php?f=9&t=4562&start=15
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Jag kan leva med att han släpper den faktiskt, vet inte ens vad det skulle vara för utvisning? Det är ingen tackling och verkligen ingen boarding, det är mer en knuff som på något sätt resulterar i en spektakulär kullerbytta.DRC skrev:Och så avdelning dommaren:
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Ska bli spännande att se första landslagstruppen. Högström borde vara högaktuell!