SHL Omgång 8: Djurgårdens IF - Växjö 10/10
Re: SHL Omgång 8: Djurgårdens IF - Växjö 10/10
Vem vare Cmore snackade om? Någon spelare som befann sig på Hovet nu och förväntas bli spelklar till nästa vecka? "Ingen jätteproduktiv spelare men en klar förstärkning". Tyckte det var det jag hörde iaf!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. PP-måååål. =)
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Va. Vi behöver inte värva nu!ciirree skrev:Vem vare Cmore snackade om? Någon spelare som befann sig på Hovet nu och förväntas bli spelklar till nästa vecka? "Ingen jätteproduktiv spelare men en klar förstärkning". Tyckte det var det jag hörde iaf!
Joey-nånting ansluter till Växjö.ciirree skrev:Vem vare Cmore snackade om? Någon spelare som befann sig på Hovet nu och förväntas bli spelklar till nästa vecka? "Ingen jätteproduktiv spelare men en klar förstärkning". Tyckte det var det jag hörde iaf!
Aha Växjö. Tack. HahaVikas skrev:Joey-nånting ansluter till Växjö.ciirree skrev:Vem vare Cmore snackade om? Någon spelare som befann sig på Hovet nu och förväntas bli spelklar till nästa vecka? "Ingen jätteproduktiv spelare men en klar förstärkning". Tyckte det var det jag hörde iaf!
Jaha. Ja de har gjort klart med Joey Crabb.Vikas skrev:Joey-nånting ansluter till Växjö.ciirree skrev:Vem vare Cmore snackade om? Någon spelare som befann sig på Hovet nu och förväntas bli spelklar till nästa vecka? "Ingen jätteproduktiv spelare men en klar förstärkning". Tyckte det var det jag hörde iaf!
Vem fan är det som slarvar så det grövsta innan målet? Helvete.
Slarv slarv
Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
När vi är 5 vs 5 och dom har pucken på back på våran blålinje, vad fan går vi bara upp på halvdistans istället för att "proppa" puckföraren eller iaf tar en närkamp? Är ju inte BP där man måste täcka av mer än en spelare.Vikas skrev:Vem fan är det som slarvar så det grövsta innan målet? Helvete.
Senast redigerad av Henke_F den 2015-10-10 18:08:01, redigerad totalt 1 gånger.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Inte första gången Brodin inte får ut pucken ur zon, jävla slarv.
Spela fult
Hur kan det där inte vara utvisning. Helt ofattbart.
Han hänger sig som en jävla ryggsäck och stoppar upp Djurgårdsspelaren, men åker ändå inte ut...

Helt jävla ofattbart att vi kan ha så dåliga domare. Herrejävlagud.
Ja, solklar utvisning.#87 skrev:Han hänger sig som en jävla ryggsäck och stoppar upp Djurgårdsspelaren, men åker ändå inte ut...![]()
Den var helt solklar. Herregud.Vikas skrev:Helt jävla ofattbart att vi kan ha så dåliga domare. Herrejävlagud.