SHL Omgång 8: Djurgårdens IF - Växjö 10/10
- Jimmy Peterson
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
SHL Omgång 8: Djurgårdens IF - Växjö 10/10
Äntligen dags för hemmamatch igen - 18:30 Hovet.
Re: SHL Omgång 8: Djurgårdens IF - Växjö 10/10
Fyll Hovet!
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Ska vi lyckas ta en trippel mot svenska mästarna? Vore ju fantastiskt.
Avskaffa tre mot tre.
Den här matchen känns jävligt het. Växjö måste ju vara revanschsugna eftersom de i praktiken torskat allt mot oss så här långt och vi spelar ändå med vind i seglen och på Hovet.Mattias_87 skrev:Ska vi lyckas ta en trippel mot svenska mästarna? Vore ju fantastiskt.
Hoppas det blir 3 pinnar till ikväll men det kan nog vara svårt att lägga regerande mästarna på rygg ytterligare en gång även om vi visat att vi helt klart har kapaciteten. Oavsett hoppas jag på grymt drag på Hovet även om jag tyvärr inte kan gå själv.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Nån som vet hur många biljetter som är sålda? Kommer inte kunna närvara själv, men hoppas att det blir åtminstånde nära fullsatt.
"Grym jävla publik" - Michael Holmqvist efter DIF - AIK (25/3 -14)
Runt 7 tuss läste jag i något mejl..
Strax över 5700 enligt mätaren på förstasidan. Den uppdateras med ett par timmars intervall, men skulle bli förvånad om vi kommer särskilt mycket högre än 6000 ikväll (bettar på 6089!).
Puckey skrev:Strax över 5700 enligt mätaren på förstasidan. Den uppdateras med ett par timmars intervall, men skulle bli förvånad om vi kommer särskilt mycket högre än 6000 ikväll (bettar på 6089!).
Jojo, men den mätaren uppdaterades senast i torsdags. Borde vara runt 7k nu..
"Grym jävla publik" - Michael Holmqvist efter DIF - AIK (25/3 -14)
Missade helt att den stått still så länge, my bad!DIF#1 skrev:Puckey skrev:Strax över 5700 enligt mätaren på förstasidan. Den uppdateras med ett par timmars intervall, men skulle bli förvånad om vi kommer särskilt mycket högre än 6000 ikväll (bettar på 6089!).
Jojo, men den mätaren uppdaterades senast i torsdags. Borde vara runt 7k nu..
Blir inte förvånad att fällström inte är med idag heller...... borde uppdatera "dag till dag" till "kanske kan spela om han inte får andra fel på sin kropp"
Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Lundberg med Sörensen igen.. Sörensen - Sallinen - Thoresen funkade ju förträffligt när de vaskade om igår, varför inte låta dem fortsätta ihop för stunden?
Nu kör vi! Taggad till tusen, hoppas alvarez gör nån balja.
DJUUUUUUU...
DJUUUUUUU...
Nu ska vi visst förstöra BÅDE sören och matt genom att lasta dem med Lundberg.
#Avgånågon
#Avgånågon
Vi spelar ju med Sören-Sallinen-ThoreVikas skrev:Nu ska vi visst förstöra BÅDE sören och matt genom att lasta dem med Lundberg.
#Avgånågon
Sören-Sallinen-Thoresen är på pappret en löjligt bra kedja. Ser rätt bra ut på isen också faktiskt.