Biljettråden
- Think if...
- Kontakt:
Re: Biljettråden
Den där satans parkeringen gör mig galen. Djävla skitsystem, dessutom 150 spänn [POUTING FACE]
Using Tapatalk
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Håller helt med. Tifon ska man ha ibland. Särskilt på JK dagen. Skulle det komma en sådan insamling lägger jag en hundring direkt.Andspe skrev:Skulle inte vi kunna fixa ett tilläggsval för säsongskort & enskilda biljetter på ca 25kr som man kan bocka i som går till Tifo och dylikt?
Hade varit kul om vi skulle kunna maxa stämningen till där vi en gång var
För 25kr är liksom en halv öl, inte hela världen. Men många bäckar små, som man brukar säga. Vi har nu många profiler som skapar otroligt tryck på Hovet. Och en liten pott för dem att grilla på stämningen extra och återuppta tifoverksamheten ett par matcher per år hade jag tyckt varit grymt!
Avskaffa tre mot tre.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Kan tyvärr inte gå på lördag och nu har man ju möjlighet att ge bort sin klackbiljett via E-mail (jag har säsongskort vanligtvis) så om någon har en kompis som inte annars skulle köpt så kan någon få den.
Avskaffa tre mot tre.
Detta förbannade AXS blir aldrig bättre... Inte första gången det är strul när man ska ha tag i biljett.
+1TheForsa skrev:Detta förbannade AXS blir aldrig bättre... Inte första gången det är strul när man ska ha tag i biljett.
Vet någon om DIF svarar på "biljetter@difhockey.se", som det står att man ska kontakta för gruppbokningar?
Jag har skickat tre mail sedan 21 oktober om att jag vill köpa ~20 biljetter till en match, men det verkar inte så angelägna att svara. Inte så konstigt att vi inte drar så mycket folk när servicen är kass.
Jag har skickat tre mail sedan 21 oktober om att jag vill köpa ~20 biljetter till en match, men det verkar inte så angelägna att svara. Inte så konstigt att vi inte drar så mycket folk när servicen är kass.
Maila Jesper Björck annars, han håller världsklass när det kommer till att hjälpa oss supportrar [OK HAND SIGN]Kungen skrev:Vet någon om DIF svarar på "biljetter@difhockey.se", som det står att man ska kontakta för gruppbokningar?
Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Fick svar inom 24h i förra veckan så får nog säga att servicen är bra. Kanske är dina mail som hamnar i skräpposten...Kungen skrev:Vet någon om DIF svarar på "biljetter@difhockey.se", som det står att man ska kontakta för gruppbokningar?
Ok, tack! Det är min Gmail så borde inte vara några problem. Jag mailade Jeppe idag runt lunch iaf, så hoppas han svarar. Annars får jag prova från jobbmailen senare i veckan.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Säkert någon som undrar om du faktiskt är kungen och skickar all post till SÄPO.Kungen skrev:Ok, tack! Det är min Gmail så borde inte vara några problem. Jag mailade Jeppe idag runt lunch iaf, så hoppas han svarar. Annars får jag prova från jobbmailen senare i veckan.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Haha! Ja, jag tänkte att jag skulle bjuda med släkten. Alla utom Daniel är välkomna.minalman skrev:Säkert någon som undrar om du faktiskt är kungen och skickar all post till SÄPO.Kungen skrev:Ok, tack! Det är min Gmail så borde inte vara några problem. Jag mailade Jeppe idag runt lunch iaf, så hoppas han svarar. Annars får jag prova från jobbmailen senare i veckan.
Vilken rad tycker ni man ska boka för att inte hamna för långt ner??? Är rad 7 okej?
Jag tycker personligen det men jag tradear gärna överblick mot att komma närmare intensiteten.#10 skrev:Vilken rad tycker ni man ska boka för att inte hamna för långt ner??? Är rad 7 okej?
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Önskar köpa två plåtar till lördagens match mot Örebro som nu är helt slutsåld. Gärna aktiv sittplats men anything goes. Någon som har två biljetter till salu?
PM till:
wiksell@hotmail.com
///Johan
PM till:
wiksell@hotmail.com
///Johan
Söker även jag en biljett, gärna klacken!