SHL Omgång 7: Växjö - Djurgårdens IF 9/10
Re: SHL Omgång 7: Växjö - Djurgårdens IF 9/10
Slag över handskarna på friläget
- Jim Morrison
Bortsett från Växjös två powerplay har det typ varit spel i mittzon.captcash skrev:Kom precis in i matchen... hör kommentatorn säga att Nihlstorp gör sin första(?!) räddning för matchen på Brodins läge... har vi varit 100% i vår zon eller hur fan har detta sett ut egentligen i första?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Hur länge får en målvakt pyssla med grejerna innan domarna ska blåsa igång? Vet inte alls hur reglerna ser ut där.
Och där zoomade dom in lakers proavdelning
Åt-hvete för mycket bjudningar
Oh.. "skönt" man missat första perren då, låter som ett lågvattenmärke!Jim Morrison skrev:Bortsett från Växjös två powerplay har det typ varit spel i mittzon.captcash skrev:Kom precis in i matchen... hör kommentatorn säga att Nihlstorp gör sin första(?!) räddning för matchen på Brodins läge... har vi varit 100% i vår zon eller hur fan har detta sett ut egentligen i första?
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- Jim Morrison
Har Armalis sett dålig ut på ett enda ingripande än? Kommer ju komma men verkar som han får ett genombrott på högsta svenska nivå denna säsong.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Tur att Växjö är lika heta som en självdöd eskimå och Mantas som en masugn. Annars hade vi haft två eller tre i baken på grund av puckslarv.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Tacka armalis för att siffrorna inte är 5-0
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Mantas räddar oss igen. Vi har inget eget spel alls.
Följer bara SHLs liverapportering. Är vi totalt överkörda, eller är det relativt jämnt bara fördel Växjö i skottstatistiken?
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Jim Morrison skrev:Har Armalis sett dålig ut på ett enda ingripande än? Kommer ju komma men verkar som han får ett genombrott på högsta svenska nivå denna säsong.
Skulle väl vara när han är ute på utflykt med klubban. Får gråa hår då och då när han är ute i hörnet.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
SHL Omgång 7: Växjö - Djurgårdens IF 9/10
Mantas, tack. Märkligt att vi försöker vänta ut perioden. Såg samma i chl å då som nu blev dt farligt. Skärpt tills det brölar, tack!
Ibland kan man tro att även han är en omskolad forward.Vikas skrev:Jim Morrison skrev:Har Armalis sett dålig ut på ett enda ingripande än? Kommer ju komma men verkar som han får ett genombrott på högsta svenska nivå denna säsong.
Skulle väl vara när han är ute på utflykt med klubban. Får gråa hår då och då när han är ute i hörnet.
- Jim Morrison
En svintråkig period utan egentliga lägen. Växjö fick två powerplay och forcerade sista 20 sekunderna.Edin skrev:Följer bara SHLs liverapportering. Är vi totalt överkörda, eller är det relativt jämnt bara fördel Växjö i skottstatistiken?
Så skulle jag summera första akten.
Senast redigerad av Jim Morrison den 2015-10-09 18:36:46, redigerad totalt 1 gånger.