SHL Omgång 6: Djurgårdens IF - Malmö 3/10
Re: SHL Omgång 6: Djurgårdens IF - Malmö 3/10
Vad är det för fel på stats.swehockey.se ??
Förra matchen slutade den uppdatera efter 16 minuter i period 2 och idag står den på 00.00 i period 1.
Förra matchen slutade den uppdatera efter 16 minuter i period 2 och idag står den på 00.00 i period 1.
Avgå Jocke.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Vi blir ju helt överkörda just nu. Är det bara för att vi råkar leda som ingen klagar?
Total dominans fysiskt och spelmässigt av Malmö. Ofattbart att vi leder med 1-0.
Underhållande match men knappast om man är tränare. Våra backar spelar med självförtroende som inte låter sig avskräckas ens efter 20e bjudningen.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Bra gjort av Högström på friläget dom nästan fick.
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Tja, nu spelar det ingen roll vad som händer i period 2 och 3.. Mantas är man of the match redan, grymt vad han räddat oss!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Jösses vilken period
Tror aldrig vi har varit så här utspelade någonsin. 0-5 hade fan varit rättvist.
Vad fan tror spelarna???? Att dom är världsmästare eller, lite jävla skärpning i inställningen tack, nonchalansen är ju total
- 136_Djurgårdare
- Kontakt:
Det där var otroligt dåligt. Känns lojt som fan.
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
Lite dåligt tryck på läktaren väl? Typ heltyst sen vi gjorde målet eller är det TV-sändningen det beror på.
Snälla nån nu bryter jag min egna regel men hem med Dogge stor och långsam visst men blotta närvaron skulle peppa våra övriga backar och skrämma motståndarna lite han är ju dock placeringsäker
Skickat från min LG-D855 via Tapatalk
- diftobbe89
Härligt byggd backsida, rena hönsgården, men det visste man ju redan innan säsongen startade.
Spela fult
SirDIFlot-hockey på Hovet... Fem anfallare i varje lag där varje individ är ute efter personliga poäng. Helt huvudlöst, men mycket riktigt, underhållning. Ett steg SHL strävar efter i målet att bli en riktig jippo-liga. Katastrof fullständigt! Ingen bryr sig om försvarsspel alls. Skulle jag vara Nyman hade jag vält omklädningsrummet fullständigt. Förjävligt! Sämsta perioden sen återkomsten till SHL.
Värvar vi inte en RIKTIG back nu i höst så blir det nedflyttning.
Värvar vi inte en RIKTIG back nu i höst så blir det nedflyttning.
Han skulle nog kunna få till ordningen i båset iaf, så vi inte åker på för många spelare på isen utvisningar. Vilka har varit lite förmånga.TheRegime skrev:Snälla nån nu bryter jag min egna regel men hem med Dogge stor och långsam visst men blotta närvaron skulle peppa våra övriga backar och skrämma motståndarna lite han är ju dock placeringsäker