SHL Omgång 5: Rögle BK - Djurgårdens IF 1/10
- Jim Morrison
Re: SHL Omgång 5: Rögle BK - Djurgårdens IF 1/10
Kanske den sjukaste domarmatchen jag någonsin sett
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Kvitterat i domartabbar
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Domarn är totalt värdelös.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- Lee Harvey Oswald
Lite osäker på vem som ska spela back i detta lag, det framgår inte riktigtVikas skrev:Våra jävla backar, alltså.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Mer tydlig än föregående
Och så dömer domaren fel åt andra hållet. Hej kompensation. Hoppas de blir granskade efter den här matchen. Nån som kommer ihåg vad de heter?
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Haha. Tror domaren kände på sig att han gjorde fel innan och ville rätta till det.
Avskaffa tre mot tre.
Asså.. knuff osv i all ära mot Heinerö.. men jag hade nog varit rätt sur om jag vore Smaddermään...
Som sagt.. domarna är fan hysteriskt underhållande i denna matchen.. känns lite som "Naked Gun" i hockeyformat.
Som sagt.. domarna är fan hysteriskt underhållande i denna matchen.. känns lite som "Naked Gun" i hockeyformat.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
-Rage-
Senast redigerad av Vikas den 2015-10-01 21:18:00, redigerad totalt 1 gånger.
Judge Backup och Twoface tror jag.mutation skrev:Och så dömer domaren fel åt andra hållet. Hej kompensation. Hoppas de blir granskade efter den här matchen. Nån som kommer ihåg vad de heter?
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Köpta domare av spelmaffia som vill "fixa" resultat?Praetori skrev:Alltså man blir ju konspiratorisk när man ser denna match. Självmål, missade solklara lägen åt andra hållet och ytterst tveksamma utvisningar.
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
En av dem heter iallafall Leslie Nielsen... de andra vet jag inte!mutation skrev:Och så dömer domaren fel åt andra hållet. Hej kompensation. Hoppas de blir granskade efter den här matchen. Nån som kommer ihåg vad de heter?
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- Lee Harvey Oswald
Bra, vi dödade av ytterligare ett PP
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Två fel blir dock aldrig ett rätt. Det blir bara fiaskostämpel.Mattias_87 skrev:Haha. Tror domaren kände på sig att han gjorde fel innan och ville rätta till det.
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Ja man får asiatisk spelmaffia vibbar ala div2 fotboll. På riktigt då.Henke_F skrev:Köpta domare av spelmaffia som vill "fixa" resultat?Praetori skrev:Alltså man blir ju konspiratorisk när man ser denna match. Självmål, missade solklara lägen åt andra hållet och ytterst tveksamma utvisningar.