Svårt att göra någon större skillnad när man får runt 10 minuter per match.. Samtidigt som laget i helhet presterar dåligt.Vikas skrev:Det är en jävla tur att man sedan länge insåg att säsongen var över. Annars hade man varit helt skogstokig efter den här matchen.
Jag ser absolut INGENTING i Tino, för övrigt. Bosse ser ut som en jubelidiot efter sina kommentarer där.
DIF Fotboll
Re: DIF Fotboll
I framgång och motgång, Djurgården.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
En gissning är att han inte riktigt är vän med gräset ännu.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- Cirith Ungol
Var verkligen publiksiffran under 9000?
- minalman
Vi är världens schystaste klubb. Nu har vi hjälpt både Karlskrona och Helsingborg att hitta självförtroendet på bara några dagar. Först lirat ut dem och sedan tydligt demonstrerat för dem hur grovjobb lönar sig och fått dem tillbaka på spåret. KHK:s sena segermål i hockeyn och HIF::s sena kvittering är nästan kopior, fast i olika sporter.
Bäst igår var väl Käck, Seb Andersson och Mrabti.
Sam Johnson har gått ner sig oerhört. Trist.
Jag tycker att Sam har gjort oerhört bra ifrån sig utifrån de förutsättningar som var inför denna säsong.pulverapa skrev:Bäst igår var väl Käck, Seb Andersson och Mrabti.
Att ta sig från div.1 till Allsvenskan för att sedan göra 5 mål på 17 framträdanden är mer än godkänt enligt mig.
Att har gått ned sig under senare period är väl ganska logiskt då hela laget har fallit isär på senare tid, sedan att han får köra duett med Basse är väl en ganska logisk förklaring till att det gått sämre för Sam.
Jag tror att han till nästa säsong kommer att växa ytterligare och göra bättre ifrån sig, han är ju trots allt enbart 22 år gammal och helt färsk på Allsvensk nivå.
-
7 mål har han väl ändå gjort? Mycket väl godkänd första säsong enl. mig.mawa skrev:Jag tycker att Sam har gjort oerhört bra ifrån sig utifrån de förutsättningar som var inför denna säsong.pulverapa skrev:Bäst igår var väl Käck, Seb Andersson och Mrabti.
Att ta sig från div.1 till Allsvenskan för att sedan göra 5 mål på 17 framträdanden är mer än godkänt enligt mig.
Att har gått ned sig under senare period är väl ganska logiskt då hela laget har fallit isär på senare tid, sedan att han får köra duett med Basse är väl en ganska logisk förklaring till att det gått sämre för Sam.
Jag tror att han till nästa säsong kommer att växa ytterligare och göra bättre ifrån sig, han är ju trots allt enbart 22 år gammal och helt färsk på Allsvensk nivå.
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Stämmer alldeles utmärkt, jag gjorde det uppenbara misstaget att nyttja information ifrån WikipediaÖlvestadJr skrev:7 mål har han väl ändå gjort? Mycket väl godkänd första säsong enl. mig.mawa skrev:Jag tycker att Sam har gjort oerhört bra ifrån sig utifrån de förutsättningar som var inför denna säsong.pulverapa skrev:Bäst igår var väl Käck, Seb Andersson och Mrabti.
Skickas från min iPhone via Tapatalk

Nya anfallare nästa säsong, tack.
Sebbe går från klarhet till klarhet.
Sebbe går från klarhet till klarhet.
Vågar man hoppas på att Jawos kontrakt avslutas i förtid? Bäst betalde spelaren i laget för tillfället...
Victory is sweetest when you've known defeat.
- minalman
Man måste ändå medge att vi blivit bättre sedan han kom...Henke95 skrev:Vågar man hoppas på att Jawos kontrakt avslutas i förtid? Bäst betalde spelaren i laget för tillfället...
Statistik säger allt.
Svår jävla match att tagga till ändå. Fisk kan få 3p om ni frågar mig.
För övrigt, vad skanderades i växel i början? Lät som "IFK - HORUNGAR", men samtidigt hörde jag "ge oss lite glädje". Vem fan sjöng om horungar egentligen?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
För övrigt, vad skanderades i växel i början? Lät som "IFK - HORUNGAR", men samtidigt hörde jag "ge oss lite glädje". Vem fan sjöng om horungar egentligen?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Du är med oss överallt, Stefan.
Och Norrköping missar straff. Allt går Solnas väg just nu.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Inte så ofta man blir glad av att DIF släpper in två mål på kort tid 

Avskaffa tre mot tre.