Ja, instämmerEdin skrev:Skulle vara skönt om Alvarez kunde få näta, jag tycker han jobbar på bra och skapar mycket. Tror det är viktigt för hans självförtroende om det börjar ge lite resultat i målkolumnen också.
SHL Omgång 4: Karlskrona HK - Djurgårdens IF 26/9
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: SHL Omgång 4: Karlskrona HK - Djurgårdens IF 26/9
-
SHL Omgång 4: Karlskrona HK - Djurgårdens IF 26/9
Visst, finns säkert enskilda, mindre bra insatser, men icke att förglömma, det är ett lag och försäsong. Vi borde ha avgjort i 1.a
- Remy Lebeau
Det ser bra ut tycker jag!
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
Är väl ingen som gnällt på skador idag?Vikas skrev:Köper inte heller vissas favorit-bortförklaring med att vi har skador. De flesta lag har fler borta än vi. HV har 9(!) ordinarie borta men vinner ändå.
Om ni räknar med att Fallström helt magiskt ska lösa alla våra problem så avundas jag er naivitet.
-
Har bestämt mig, vi är bra, lite oslipat, men det kommer. Stolpe ut, blir in.
Avkroken glädjs, men de kommer att vara där det ligger, i avkroken.
Avkroken glädjs, men de kommer att vara där det ligger, i avkroken.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Var det någon som begrepp varför Vejdemo bänkades förresten?
Expert.
De bänkade ju en hel kedja och gick ner på folk.. så han fick inte förtroende tydligen (vilket är skumt då man lätt kunnat plocka bort 5-6 andra före honom).SirDIFalot skrev:Var det någon som begrepp varför Vejdemo bänkades förresten?
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Jag avundas människor som inte är sportintresserade. Detta är en jävla plåga som gör att man mår dåligt år efter år.
Avskaffa tre mot tre.
Nä obegripligt. Vill man göra mål vore det väl mer naturligt att bänka Ahlén eller Hage om man ska gå ner på kedjor.SirDIFalot skrev:Var det någon som begrepp varför Vejdemo bänkades förresten?
...samtidigt så lever de ju ett helt platt och meningslöst liv där klippa gräset på söndagarna är veckans höjdpunkt.Mattias_87 skrev:Jag avundas människor som inte är sportintresserade. Detta är en jävla plåga som gör att man mår dåligt år efter år.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- minalman
Och i morgon är det söndag!captcash skrev:...samtidigt så lever de ju ett helt platt och meningslöst liv där klippa gräset på söndagarna är veckans höjdpunkt.Mattias_87 skrev:Jag avundas människor som inte är sportintresserade. Detta är en jävla plåga som gör att man mår dåligt år efter år.

- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Skönt att du sa det, trodde entré det skulle bli en morgondag:)minalman skrev:Och i morgon är det söndag!captcash skrev:...samtidigt så lever de ju ett helt platt och meningslöst liv där klippa gräset på söndagarna är veckans höjdpunkt.Mattias_87 skrev:Jag avundas människor som inte är sportintresserade. Detta är en jävla plåga som gör att man mår dåligt år efter år.
Sen börjar man ju undra över vad Thoresen har gjort under sommaren. Visst, körde rehab under halva försäsongen men även med "slow starters" så brukar man ändå se vissa tendenser på bra spel.
Den Thoresen vi har fått se hittills skulle ju få en halvfull Bremberg att se pigg ut. Även passningsspelet har varit bedrövligt.
Den Thoresen vi har fått se hittills skulle ju få en halvfull Bremberg att se pigg ut. Även passningsspelet har varit bedrövligt.
DIF#1 skrev:Som upplagt för fiasko..tyvärr.
* Karlskrona har inte vunnit än (trendbrott sker alltid mot DIF)
* Ruskigt dålig match senast mot Brynäs, den dåliga formen fortsätter.
* DIF går in halvhjärtat då man tror att denna match blir enkel.
* Oinspirerade att åka till en kass ishall och spela mot en nykomling.
* KHK möter stora Djurgården och kommer köra skiten ur sig på hemmaplan. Vill ta första segern och bonus att den kan komma hemma mot DIF (KHK är taggade!)
Hoppas jag har fel, men på förhand känns det som en 4-2 förlust. Vi ska vinna här egentligen! Rögle - KHK var bland de sämre matcherna jag sett i SHL, dock gjorde inte vi succé mot Brynäs direkt.
Suck...
Riktigt bra 1a, men får man inte in puckjäveln vinner man inga matcher
"Grym jävla publik" - Michael Holmqvist efter DIF - AIK (25/3 -14)
Såna här jävla pissmatcher är sådana vi bara ska vinna den här säsongen.
Några som säger att man inte kan döma laget efter fyra matcher men det är ju synd att påstå att vi presterade under försäsongen.
Allas store räddare Thoresen verkar ha lämnat sina ambitioner kvar i KHL. Kanske bara vill chilla sista åren i en lite mindre seriös liga och göra nån poäng när han känner för det.
*frustrerad*
Några som säger att man inte kan döma laget efter fyra matcher men det är ju synd att påstå att vi presterade under försäsongen.
Allas store räddare Thoresen verkar ha lämnat sina ambitioner kvar i KHL. Kanske bara vill chilla sista åren i en lite mindre seriös liga och göra nån poäng när han känner för det.
*frustrerad*