Håller med om att han inte har varit bra och även jag förväntar mig betydligt mer av honom. Men att många här inne totalsågar honom innan säsongen har börjat tycker jag känns lite väl illaALLTID DIF skrev:Bengan08 skrev:Älskar att folk sågar Matt Anderson redan innan säsongen börjar. Många har som har grymt bra koll. Jag ger honom i alla fall 15-20 matcher innan jag ger honom kalla handen. Aklimatiseringstiden på detta forumet måste vara typ tre byten innan man blir sågad
Jag såg honom i 20 talet matcher I CCCP förra säsongen Och han Totaldominerade i en del matcher
Och var ALDRIG dålig !!!!
så jag har STORA förväntningar på honom !!!!
men jag håller med om blek försäsong !
Silly-season 2015-16 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Silly-season 2015-16 ständigt uppdaterat i första inlägg
- ALLTID DIF
förra Året + lite mer info !johan_80 skrev:han var väl skadad 75% av försäsongenALLTID DIF skrev:Bengan08 skrev:Älskar att folk sågar Matt Anderson redan innan säsongen börjar. Många har som har grymt bra koll. Jag ger honom i alla fall 15-20 matcher innan jag ger honom kalla handen. Aklimatiseringstiden på detta forumet måste vara typ tre byten innan man blir sågad
Jag såg honom i 20 talet matcher I CCCP förra säsongen Och han Totaldominerade i en del matcher
Och var ALDRIG dålig !!!!
så jag har STORA förväntningar på honom !!!!
men jag håller med om blek försäsong !
2014-2015 Medvescak Zagreb KHL 35 Spelade (Tp) 19 (pim) 30
Neftekhimik Nizhnekamsk KHL 28 Spelade (Tp) 16 (pim) 18
- Farstakostym
Vad sker kring Heinerö, vad för skada har han? Känns som han inte spelat kontinuerligt sen Huddinge-tiden.
- ALLTID DIF
Farstakostym skrev:Vad sker kring Heinerö, vad för skada har han? Känns som han inte spelat kontinuerligt sen Huddinge-tiden.
Jag tror han blir utlånad !
Till nästa säsong tycker jag Jocke kan höra sig för gällande Patrik "Peppe" Lundh i Växjö hans kontrakt sträcker väl sig över den här säsongen?
Han skulle nog må bra av att komma hem igen
Han skulle nog må bra av att komma hem igen

Oj vad ställd jag blev av rubriken "Andreas Holmqvist tillbaka i Djurgården". Han har ju så ont att han inte kan spela längre. Det kanske inte är rättvist, vad vet jag, men jag uppskattar när de slänger in ett "Dam:" före de damrelaterade artiklarna. Så slipper jag sätta kaffet i halsen.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Fast dom gör väl det där med flit? Det har ju twittrats ut "landslagsmeritad forward till DIF" och sånt från twitterkontot också. Garanterar ju massvis med fler klick än om det stod att det var dam-relaterat.Mattebo skrev:Oj vad ställd jag blev av rubriken "Andreas Holmqvist tillbaka i Djurgården". Han har ju så ont att han inte kan spela längre. Det kanske inte är rättvist, vad vet jag, men jag uppskattar när de slänger in ett "Dam:" före de damrelaterade artiklarna. Så slipper jag sätta kaffet i halsen.
Expert.
Jo säkert medvetet. Sett någon gång då de i efterhand lagt till att det är damrelaterat i rubriken, så ibland verkar de tänka på det. Jag får väl ta rubrikerna med en nypa salt i framtiden.SirDIFalot skrev:Fast dom gör väl det där med flit? Det har ju twittrats ut "landslagsmeritad forward till DIF" och sånt från twitterkontot också. Garanterar ju massvis med fler klick än om det stod att det var dam-relaterat.Mattebo skrev:Oj vad ställd jag blev av rubriken "Andreas Holmqvist tillbaka i Djurgården". Han har ju så ont att han inte kan spela längre. Det kanske inte är rättvist, vad vet jag, men jag uppskattar när de slänger in ett "Dam:" före de damrelaterade artiklarna. Så slipper jag sätta kaffet i halsen.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
"Klassisk Djurgårdare tillbaka på Hovet" - jag missade premiären men måste ta mig dit på torsdag.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
Jocke berättade för dem som var intresserade och på plats idag på säsongskorts baren före nedsläpp att man hade långt gångna förhandlingar med Urbom men att det strandade på kontaktlängd och månadslönen (som enligt uppgift ligger mellan 275-300).
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
Intressant. Detta visar ju skillnaden i kapacitet vad gäller ekonomin mellan oss och Skellefteå. Dessa pengar tycker jag inte han är värd.Frasse skrev:Jocke berättade för dem som var intresserade och på plats idag på säsongskorts baren före nedsläpp att man hade långt gångna förhandlingar med Urbom men att det strandade på kontaktlängd och månadslönen (som enligt uppgift ligger mellan 275-300).
Extra skönt att sätta dom på plats idag.
Framförallt intressant eftersom det visar att vi faktiskt har någon form av ekonomisk kapacitet att värva, även om vi inte kan konkurrera med Kraftbolaget. För stunden ser det faktiskt riktigt bra ut, men när övriga SHL börjar plocka in folk från KHL framåt februari kan det nog göra oss gott med en förstärkning eller två (säg ett lån av D. Rasmussen från våra nya vänner i Chicago och någon slutspelsräv till back, om man får placera huvudet bland molnen).fidyekcoh skrev:Intressant. Detta visar ju skillnaden i kapacitet vad gäller ekonomin mellan oss och Skellefteå. Dessa pengar tycker jag inte han är värd.Frasse skrev:Jocke berättade för dem som var intresserade och på plats idag på säsongskorts baren före nedsläpp att man hade långt gångna förhandlingar med Urbom men att det strandade på kontaktlängd och månadslönen (som enligt uppgift ligger mellan 275-300).
Extra skönt att sätta dom på plats idag.
- SirDIFalot
Han är för begränsad i sitt spel för att rättfärdiga en sån lön.Frasse skrev:Jocke berättade för dem som var intresserade och på plats idag på säsongskorts baren före nedsläpp att man hade långt gångna förhandlingar med Urbom men att det strandade på kontaktlängd och månadslönen (som enligt uppgift ligger mellan 275-300).
Då stämde säkert det jag hade hört, att han fick 280 i Saik.
Expert.
Låt säga att Hultström för 180' känns som en jackpot i jämförelse.SirDIFalot skrev:Han är för begränsad i sitt spel för att rättfärdiga en sån lön.Frasse skrev:Jocke berättade för dem som var intresserade och på plats idag på säsongskorts baren före nedsläpp att man hade långt gångna förhandlingar med Urbom men att det strandade på kontaktlängd och månadslönen (som enligt uppgift ligger mellan 275-300).
Då stämde säkert det jag hade hört, att han fick 280 i Saik.