Var ju skönt man slapp se detta.. kändes som total överkörning i period 2&3 ... verkar som att när det blir lite tryck på våra backar så går det rätt snabbt utför! :/
lite orolig får man erkänna, men inget som inte lite virre kan kurera!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
johan_80 skrev:Alla som ser matchen kommer nog drömma om OOOOOJ hela natten
Världens. Sämsta. Kommentatorer.
Sent from my iPhone using Tapatalk
mm var nog bland det värsta jag vart med om tror jag, sen kan väl kommentatorerna va någorlunda neutrala oav sett vilket lag dom håller på,, blir nästan lite jobbigt att alla brynäs utv var tveksamma och alla för DIF var solklara
Matchen var väl långt ifrån godkänd. Men med tanke på att vi för första gången spelar Thoresen, Heinerö och Hage, så måste man väl ha överseende. Dessutom två av våra absoluta toppspelare borta samt att Hultström gick av. Till det positiva så tycker jag Rundqvist och Press ser bättre och bättre ut.
captcash skrev:Var ju skönt man slapp se detta.. kändes som total överkörning i period 2&3 ... verkar som att när det blir lite tryck på våra backar så går det rätt snabbt utför! :/
lite orolig får man erkänna, men inget som inte lite virre kan kurera!
Typ det man har förutspått och de lär fortsätta så hela hösten, tyvärr kommer backsidan ställa till det mycket, vi har byggt den väldigt obalanserat och fjunigt.
Backsidan har mycket att lära sig och det kommer ta tid.
Samtidigt blir upplägget helt nytt för forwards med så jag tror det kommer ta lite tid för alla.
Thoresen var ganska anonym idag. Ser ingen klaga över honom? :chockerande:
Morwin skrev:Fattar inte att dem är nöjda med backarna vi har. Helt jävla katastofalt :/
Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Har forumet någon gång sen dess skapelse varit nöjda med backbesättningen?
Så länge vi inte släpper 0 mål under hela säsongen så kommer det alltid klagas på att backsidan inte håller.
Ja vad ska vi annars klaga på ? Det är ju backarna som gör fel till 90% av gångerna. Tacka vet jag 2000-2001 då hade vi BRA backar iaf.
Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Kändes som om du var ironisk va? Om inte:
Vi har en ny spelidé och den tar inte 3 veckor att lära sig.
Det är långt ifrån bara backarna som gör bort sig. Det såg vi inte minst i början av säsongen. Och idag exempelvis så är det en helt onödig vändning på blå av Hage, som förövrigt gör sin första match för säsongen, som är orsaken till Brynäsmålet.