Skadetråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Säsongskort: Ja

Re: Skadetråden

Inlägg av SirDIFalot »

Thoresen spelar imorgon.
Expert.
Användarvisningsbild
Mattebo
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Mattebo »

SirDIFalot skrev:Thoresen spelar imorgon.
That seals the deal. Nu måste jag dit!
Bengan08

Inlägg av Bengan08 »

Mattebo skrev:
SirDIFalot skrev:Thoresen spelar imorgon.
That seals the deal. Nu måste jag dit!

hahaha fan jag vill också åka nu!
Användarvisningsbild
DIFtomppa

Inlägg av DIFtomppa »

Användarvisningsbild
mawa

Inlägg av mawa »

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 1382043.ab

"Tomi Sallinen, Matt Anderson, Alexander Fällström, Robin Alvarez och lagkaptenen Henrik Eriksson kommer inte till spel."
I framgång och motgång, Djurgården.
Bengan08

Inlägg av Bengan08 »

mawa skrev:http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 1382043.ab

"Tomi Sallinen, Matt Anderson, Alexander Fällström, Robin Alvarez och lagkaptenen Henrik Eriksson kommer inte till spel."
nu börjar det likna våran vanliga skadelista, min spontana fråga är, hur fan tränar vi egentligen?
Kalliasson

Inlägg av Kalliasson »

Bengan08 skrev:

nu börjar det likna våran vanliga skadelista, min spontana fråga är, hur fan tränar vi egentligen?
Svårtolkad skadelista iom att fortfarande är försäsong, skulle inte förvåna mig om de namnen kommer lira SHL-premiären.
Användarvisningsbild
mawa

Inlägg av mawa »

Kalliasson skrev:
Bengan08 skrev:

Svårtolkad skadelista iom att fortfarande är försäsong, skulle inte förvåna mig om de namnen kommer lira SHL-premiären.
De kommer med största sannolikhet vara tillgängliga till premiären, i alla fall om man ska tolka Säckens uttalande i artikeln..
I framgång och motgång, Djurgården.
Puckey

Inlägg av Puckey »

mawa skrev:
Kalliasson skrev:
Bengan08 skrev:

De kommer med största sannolikhet vara tillgängliga till premiären, i alla fall om man ska tolka Säckens uttalande i artikeln..
Synd att Bernhardt redan lånats ut, ikväll hade han utan tvekan fått istid.
olympusPr1me

Inlägg av olympusPr1me »

När blev Heinerö skadad? och vad är det han har gjort? har knappt följt försäsongen och har inte hittat något om att på den senaste 5 sidorna
Användarvisningsbild
ALLTID DIF

Inlägg av ALLTID DIF »

några uppdateringar ang skadorna ?
ciirree
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av ciirree »

Jag tror inte att vi får någon mer info nu förräns matchdagen. Det man hört är att man räknar med att alla ska vara klara för premiären.
Bengan08

Inlägg av Bengan08 »

Är också intresserad av hur det ser ut på skadefronten, vi har inte kunnat spela med bästa laget någon gång under försäsongen, vilket är lite oroväckande. Man bara måste fråga sig hur vi tränar med tanke på att vi dom senaste säsongerna alltid har så många skador
johan_80
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av johan_80 »

Bengan08 skrev:Är också intresserad av hur det ser ut på skadefronten, vi har inte kunnat spela med bästa laget någon gång under försäsongen, vilket är lite oroväckande. Man bara måste fråga sig hur vi tränar med tanke på att vi dom senaste säsongerna alltid har så många skador
Fällström försökte väl senast men fick slänga in handuken efter uppvärmningen .
Användarvisningsbild
ALLTID DIF

Inlägg av ALLTID DIF »

Bengan08 skrev:Är också intresserad av hur det ser ut på skadefronten, vi har inte kunnat spela med bästa laget någon gång under försäsongen, vilket är lite oroväckande. Man bara måste fråga sig hur vi tränar med tanke på att vi dom senaste säsongerna alltid har så många skador

SENASTE
På måndagens träning var alla spelare på is förutom Nicklas Heinerö och Adam Ollas Mattsson.
Skriv svar