Lär väl bli Fuleå!Mattias_87 skrev:Såvitt jag förstått det är det bara i gruppspelet som man inte kan hamna mot lag i samma land. Så ja det är väl väldigt troligt att vi får möta svenska lag i sextondelsfinalen.Bengan08 skrev:Många svenska lag lär hamna 1:a i gruppen, undra om vi då kan bli lottade mot svenska lag eller om det är som i fotbollen att lag från samma land inte kan lottas mot varandra i första omgången?
CHL 2015-16
Re: CHL 2015-16
Drömmotstånd i mitt tycke.Bengan08 skrev:Lär väl bli Fuleå!Mattias_87 skrev:Såvitt jag förstått det är det bara i gruppspelet som man inte kan hamna mot lag i samma land. Så ja det är väl väldigt troligt att vi får möta svenska lag i sextondelsfinalen.Bengan08 skrev:Många svenska lag lär hamna 1:a i gruppen, undra om vi då kan bli lottade mot svenska lag eller om det är som i fotbollen att lag från samma land inte kan lottas mot varandra i första omgången?
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Tycker spontant Red Bull München borta den 22 september känns som kul match. Törstiga Djurgårn...
Skickat från min SM-G850F via Tapatalk
Skickat från min SM-G850F via Tapatalk
Fredagsmatch med start 20. Det blir intressant att se om fyllan kan nå upp till förra årets nivåer mot Eisbären (viewtopic.php?f=9&t=4434&start=330).
Född till sportchef.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Jag tänker vara svinpackad i alla fall. Hade matchen börjar 19 hade jag inte kommit på tanken att dricka.android skrev:Fredagsmatch med start 20. Det blir intressant att se om fyllan kan nå upp till förra årets nivåer mot Eisbären (viewtopic.php?f=9&t=4434&start=330).
Expert.
Varför inte? Förutom att du såklart hinner med 2-3 öl extra på den timmen såklart.SirDIFalot skrev:Jag tänker vara svinpackad i alla fall. Hade matchen börjar 19 hade jag inte kommit på tanken att dricka.android skrev:Fredagsmatch med start 20. Det blir intressant att se om fyllan kan nå upp till förra årets nivåer mot Eisbären (viewtopic.php?f=9&t=4434&start=330).
Född till sportchef.
Försöker föreställa mig hur det ser ut när SirDIF dricker bira men det framstår inga tydliga bilder.
Skulle gissa på att det vid något skede blir så att hans nivå på kommentarer och utlägg hamnar på Rockys nivåpulverapa skrev:Försöker föreställa mig hur det ser ut när SirDIF dricker bira men det framstår inga tydliga bilder.

Lottningen är som i fotbollen, lagen seedas och gruppvinnaren kommer att möta en grupptvåa. Grupptvåan kommer börja hemma om möjligt.
http://www.championshockeyleague.net/ne ... here/1244/
http://www.championshockeyleague.net/ne ... here/1244/
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
CHL 2015-16
http://www.sheldonsfans.com/img_article ... 20_269.gifpulverapa skrev:Försöker föreställa mig hur det ser ut när SirDIF dricker bira men det framstår inga tydliga bilder.
Matchen går kl 14 för min del så det kommer nog inte vara någon fylla här vid det laget.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- MarcusDaze
- Medlem: Ja, vanlig medlem
sensei skrev:Matchen går kl 14 för min del så det kommer nog inte vara någon fylla här vid det laget.
Haha, bra svarMarcusDaze skrev:sensei skrev:Matchen går kl 14 för min del så det kommer nog inte vara någon fylla här vid det laget.
Passar på att göra lite reklam för min optimala countrylist, där samtliga låtar är handplockade och dessutom omsorgsfullt placerade i ordning så att det blir rätt flow under lyssnandet
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- MarcusDaze
Kul att det fanns fler country lyssnare härsensei skrev:Haha, bra svarMarcusDaze skrev:sensei skrev:Matchen går kl 14 för min del så det kommer nog inte vara någon fylla här vid det laget.
Passar på att göra lite reklam för min optimala countrylist, där samtliga låtar är handplockade och dessutom omsorgsfullt placerade i ordning så att det blir rätt flow under lyssnandet

- Lucky Luke
Helt ok sensei!! Herregud inte kunde jag drömma om att du var en countrysnubbe...var helt säker på att det var death metal (eller vad det heter..) som gällde där..sensei skrev:Haha, bra svarMarcusDaze skrev:sensei skrev:Matchen går kl 14 för min del så det kommer nog inte vara någon fylla här vid det laget.

Lägger till några äldre godingar till din lista. Jag blandar vilt. Jag skulle kunna lägga till några hundra låtar till, men det får räcka med dessa milstolpar i mitt liv. Håll till godo (youtube, fixar inte spotify..

Stolt sponsor av DIF Hockey igen!!