CHL 2015-16

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Bengan08
Säsongskort: Ja

Re: CHL 2015-16

Inlägg av Bengan08 »

Mattias_87 skrev:
Bengan08 skrev:Många svenska lag lär hamna 1:a i gruppen, undra om vi då kan bli lottade mot svenska lag eller om det är som i fotbollen att lag från samma land inte kan lottas mot varandra i första omgången?
Såvitt jag förstått det är det bara i gruppspelet som man inte kan hamna mot lag i samma land. Så ja det är väl väldigt troligt att vi får möta svenska lag i sextondelsfinalen.
Lär väl bli Fuleå!
Användarvisningsbild
Edin
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Edin »

Bengan08 skrev:
Mattias_87 skrev:
Bengan08 skrev:Många svenska lag lär hamna 1:a i gruppen, undra om vi då kan bli lottade mot svenska lag eller om det är som i fotbollen att lag från samma land inte kan lottas mot varandra i första omgången?
Såvitt jag förstått det är det bara i gruppspelet som man inte kan hamna mot lag i samma land. Så ja det är väl väldigt troligt att vi får möta svenska lag i sextondelsfinalen.
Lär väl bli Fuleå!
Drömmotstånd i mitt tycke.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Användarvisningsbild
pulverapa

Inlägg av pulverapa »

Tycker spontant Red Bull München borta den 22 september känns som kul match. Törstiga Djurgårn...

Skickat från min SM-G850F via Tapatalk
Användarvisningsbild
android

Inlägg av android »

Fredagsmatch med start 20. Det blir intressant att se om fyllan kan nå upp till förra årets nivåer mot Eisbären (viewtopic.php?f=9&t=4434&start=330).
Född till sportchef.
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

android skrev:Fredagsmatch med start 20. Det blir intressant att se om fyllan kan nå upp till förra årets nivåer mot Eisbären (viewtopic.php?f=9&t=4434&start=330).
Jag tänker vara svinpackad i alla fall. Hade matchen börjar 19 hade jag inte kommit på tanken att dricka.
Expert.
Användarvisningsbild
android

Inlägg av android »

SirDIFalot skrev:
android skrev:Fredagsmatch med start 20. Det blir intressant att se om fyllan kan nå upp till förra årets nivåer mot Eisbären (viewtopic.php?f=9&t=4434&start=330).
Jag tänker vara svinpackad i alla fall. Hade matchen börjar 19 hade jag inte kommit på tanken att dricka.
Varför inte? Förutom att du såklart hinner med 2-3 öl extra på den timmen såklart.
Född till sportchef.
Användarvisningsbild
pulverapa

Inlägg av pulverapa »

Försöker föreställa mig hur det ser ut när SirDIF dricker bira men det framstår inga tydliga bilder.
AirQ

Inlägg av AirQ »

pulverapa skrev:Försöker föreställa mig hur det ser ut när SirDIF dricker bira men det framstår inga tydliga bilder.
Skulle gissa på att det vid något skede blir så att hans nivå på kommentarer och utlägg hamnar på Rockys nivå :)
Användarvisningsbild
Edin

Inlägg av Edin »

Lottningen är som i fotbollen, lagen seedas och gruppvinnaren kommer att möta en grupptvåa. Grupptvåan kommer börja hemma om möjligt.

http://www.championshockeyleague.net/ne ... here/1244/
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Användarvisningsbild
DRC

CHL 2015-16

Inlägg av DRC »

pulverapa skrev:Försöker föreställa mig hur det ser ut när SirDIF dricker bira men det framstår inga tydliga bilder.
http://www.sheldonsfans.com/img_article ... 20_269.gif
sensei
Kontakt:

Inlägg av sensei »

Matchen går kl 14 för min del så det kommer nog inte vara någon fylla här vid det laget.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Användarvisningsbild
MarcusDaze

Inlägg av MarcusDaze »

sensei skrev:Matchen går kl 14 för min del så det kommer nog inte vara någon fylla här vid det laget.
sensei
Kontakt:

Inlägg av sensei »

MarcusDaze skrev:
sensei skrev:Matchen går kl 14 för min del så det kommer nog inte vara någon fylla här vid det laget.
Haha, bra svar

Passar på att göra lite reklam för min optimala countrylist, där samtliga låtar är handplockade och dessutom omsorgsfullt placerade i ordning så att det blir rätt flow under lyssnandet

Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Användarvisningsbild
MarcusDaze

Inlägg av MarcusDaze »

sensei skrev:
MarcusDaze skrev:
Haha, bra svar

Passar på att göra lite reklam för min optimala countrylist, där samtliga låtar är handplockade och dessutom omsorgsfullt placerade i ordning så att det blir rätt flow under lyssnandet

Kul att det fanns fler country lyssnare här :)
Användarvisningsbild
Lucky Luke

Inlägg av Lucky Luke »

sensei skrev:
MarcusDaze skrev:
Haha, bra svar

Helt ok sensei!! Herregud inte kunde jag drömma om att du var en countrysnubbe...var helt säker på att det var death metal (eller vad det heter..) som gällde där.. :D Älskar country, men då kanske lite äldre årgångar än i din lista. Skulle tippa på att du är lite yngre än mig... :wink:
Lägger till några äldre godingar till din lista. Jag blandar vilt. Jag skulle kunna lägga till några hundra låtar till, men det får räcka med dessa milstolpar i mitt liv. Håll till godo (youtube, fixar inte spotify.. :oops: )

Stolt sponsor av DIF Hockey igen!!
Skriv svar