David Bernhardt tror jag.Túrin Turambar skrev:Vem var det egentligen som hade nr 67 på öppna träningen?
SHL 2015-16
Re: SHL 2015-16
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Nej, Bernhardt hade 91 och 67 spelade back.
- Jimmy Peterson
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Kontakt:
Túrin Turambar skrev:Nej, Bernhardt hade 91 och 67 spelade back.
David Bernhardt hade nr 67 och Daniel Bernhardt nummer 91.ciirree skrev:David Bernhardt tror jag.Túrin Turambar skrev:Vem var det egentligen som hade nr 67 på öppna träningen?
-
Ah, sorry, jag kollade inte förnamnet ordentligt. 

- SirDIFalot
- diftobbe89
Men för helvete, Urbom skulle ju vi ha, kommer vara sån jävla hönsgård i vårt försvar i höst, sanna mina ord, skulle gärna behöva ha in två duktiga backar, istället ser vi på när konkurenterna snor dom framför ögonen på oss.
Finns det rent av inga pengar är det ju inte mycket att göra, men fortfarande gamble på hög nivå att inte ens ersätta Fernholm och Arnesson med liknande backar.
Finns det rent av inga pengar är det ju inte mycket att göra, men fortfarande gamble på hög nivå att inte ens ersätta Fernholm och Arnesson med liknande backar.
Spela fult
- Doyle
Trist..
Vi saknar en försvarsklippa. Det var övertydligt igår...
Vi saknar en försvarsklippa. Det var övertydligt igår...

- SirDIFalot
Det är svårt att veta vart Urbom står. Är han inte en tvåvägsback för ett förstapar skulle han ju mest bli överflödig bredd här.
Huvudsaken är ju att vår backsida är bättre än ifjol. Då rätt spelartyper har kommit in i Hultström, Press och kanske också Westlund som jag tycker spelar på rätt sätt.
Holm - Hultström
Norell - Press
Högström - Falk
Westlund - AOM/Englund
Huvudsaken är ju att vår backsida är bättre än ifjol. Då rätt spelartyper har kommit in i Hultström, Press och kanske också Westlund som jag tycker spelar på rätt sätt.
Holm - Hultström
Norell - Press
Högström - Falk
Westlund - AOM/Englund
Expert.
Ledning 2-1 hemma mot SAIK. 45 sekunder kvar. SAIK trycker på. Spel 4 mot 6. Vilka två backar sätter du in?SirDIFalot skrev:Det är svårt att veta vart Urbom står. Är han inte en tvåvägsback för ett förstapar skulle han ju mest bli överflödig bredd här.
Holm - Hultström
Norell - Press
Högström - Falk
Westlund - AOM/Englund
- SirDIFalot
Dom som är bäst på att hantera pucken och kan få ut den ur zon på ett sätt som inte innebär att Skellefteå får tillbaka den direkt.DRC skrev:Ledning 2-1 hemma mot SAIK. 45 sekunder kvar. SAIK trycker på. Spel 4 mot 6. Vilka två backar sätter du in?SirDIFalot skrev:Det är svårt att veta vart Urbom står. Är han inte en tvåvägsback för ett förstapar skulle han ju mest bli överflödig bredd här.
Holm - Hultström
Norell - Press
Högström - Falk
Westlund - AOM/Englund
(Skulle känna mig trygg med dom flesta förutom Englund i den situationen, men hoppas man sparar på Hultström och matchar honom hårdare i offensiva situationer istället)
Expert.
Vilka två?SirDIFalot skrev:Dom som är bäst på att hantera pucken och kan få ut den ur zon på ett sätt som inte innebär att Skellefteå får tillbaka den direkt.DRC skrev:Ledning 2-1 hemma mot SAIK. 45 sekunder kvar. SAIK trycker på. Spel 4 mot 6. Vilka två backar sätter du in?SirDIFalot skrev:Det är svårt att veta vart Urbom står. Är han inte en tvåvägsback för ett förstapar skulle han ju mest bli överflödig bredd här.
Holm - Hultström
Norell - Press
Högström - Falk
Westlund - AOM/Englund
(Skulle känna mig trygg med dom flesta förutom Englund i den situationen, men hoppas man sparar på Hultström och matchar honom hårdare i offensiva situationer istället)
- SirDIFalot
Holm och Falk förmodligen.DRC skrev:Vilka två?SirDIFalot skrev:Dom som är bäst på att hantera pucken och kan få ut den ur zon på ett sätt som inte innebär att Skellefteå får tillbaka den direkt.DRC skrev:Ledning 2-1 hemma mot SAIK. 45 sekunder kvar. SAIK trycker på. Spel 4 mot 6. Vilka två backar sätter du in?SirDIFalot skrev:Det är svårt att veta vart Urbom står. Är han inte en tvåvägsback för ett förstapar skulle han ju mest bli överflödig bredd här.
Holm - Hultström
Norell - Press
Högström - Falk
Westlund - AOM/Englund
Expert.
- SirDIFalot
Urbom officiellt klar för Skellefteå nu. Ska bli intressant att se honom. Och i vilken roll SAIK sätter honom. Dom värvar sällan fel däruppe och lär väl inte ha gjort så här heller.
Expert.
Petruzalek klar för Örebro. Herregud vilken värvning. Kommer göra minst 50p.
jag tror också att han kommer att bli en tillgång för dom. Är RIKTIGT orolig för orutinen bland våra backar...SirDIFalot skrev:Urbom officiellt klar för Skellefteå nu. Ska bli intressant att se honom. Och i vilken roll SAIK sätter honom. Dom värvar sällan fel däruppe och lär väl inte ha gjort så här heller.