Djurgårdens nästa lagkapten
Re: Djurgårdens nästa lagkapten
Djurgårdens snapchat la nyss en bild där dom ritat ett C på bröstet på Högström.
Jaha. Så vem har rätt. Challe eller DIF snapchat?encore skrev:Djurgårdens snapchat la nyss en bild där dom ritat ett C på bröstet på Högström.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Haha, skulle ju vara ett minst sagt udda val.encore skrev:Djurgårdens snapchat la nyss en bild där dom ritat ett C på bröstet på Högström.
Spela fult
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Challe la upp en bild där Hank bar C:et under lagfotograferingen.ciirree skrev:Jaha. Så vem har rätt. Challe eller DIF snapchat?encore skrev:Djurgårdens snapchat la nyss en bild där dom ritat ett C på bröstet på Högström.
Expert.
diftobbe89 skrev:Haha, skulle ju vara ett minst sagt udda val.encore skrev:Djurgårdens snapchat la nyss en bild där dom ritat ett C på bröstet på Högström.
Ser ut som om högström själv tar bilden dock haha
Bör vara han då.SirDIFalot skrev:Challe la upp en bild där Hank bar C:et under lagfotograferingen.ciirree skrev:Jaha. Så vem har rätt. Challe eller DIF snapchat?encore skrev:Djurgårdens snapchat la nyss en bild där dom ritat ett C på bröstet på Högström.
Har för mig att det är spelarna som turas om att ha Snapchat åt DIFhockey under sommaren - han kanske bara lekte lite!
Hur lägger jag till Djurgården på snap chat?
pulverapa skrev:Hur lägger jag till Djurgården på snap chat?
Bara att lägga till difhockeyse
Fällström med ett A det vart en bomb
Re: Sv: Djurgårdens nästa lagkapten
ja otippat med ljungh och fällström.TheRegime skrev:Fällström med ett A det vart en bomb
Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
- Cirith Ungol
Hade två av tre rätt. Trodde på Hank (C) och Ljungh och Ahlen (A).
Känns inte Hank lite för "mesig" för att vara kapten? I alla intervjuer tycker jag han verkar vara så ödmjuk och rädd för att trampa någon på tårna.
Vem bryr sig om intervjuer hur är han mot domarna och mot spelarna samt i omklädningsrummet under match träning det är det som gäller
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Ja där har jag dålig koll eftersom jag själv inte är ute på isen och spelar. Jag har heller inte varit inne i omklädningsrummet.TheRegime skrev:Vem bryr sig om intervjuer hur är han mot domarna och mot spelarna samt i omklädningsrummet under match träning det är det som gäller
Hur beter han sig där?
Är väl ändå bra att han är en sådan som är lugn i intervjuer osv även om det går dåligt? Är ju en del av kaptenens roll.