Silly-season 2015-16 ständigt uppdaterat i första inlägget
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Silly-season 2015-16 ständigt uppdaterat i första inlägg
Det spelar inte så stor roll för oss men jag kvalitetsgissar mig till att Marcus Nilson går till VIK.
Vår egna Silly season känns helt okej tycker jag.
Vår egna Silly season känns helt okej tycker jag.
Det verkar som om Skellefteå rycker i Ahnelöv, om vi nu ska våga drömma om en rutinerad back som avslutning på värvningskalaset..
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Patrick Cehlin @PattyC29 3m3 minutes ago
2a med balkong mot vattnet på Primusgatan, Lilla Essingen finns att hyra mellan Augusti-April:
Maila sillen9@hotmail.com vid intresse!!
Sillen hyr ut till april istället för att sälja. Nytt försök på DIF nästa sommar...
2a med balkong mot vattnet på Primusgatan, Lilla Essingen finns att hyra mellan Augusti-April:
Sillen hyr ut till april istället för att sälja. Nytt försök på DIF nästa sommar...
Expert.
Hotmail? Ska man höra av sig till Sillen år 2005 när den mailadressen var modern.SirDIFalot skrev:Patrick Cehlin @PattyC29 3m3 minutes ago
Helt korrekt val av Sillen att köra hotmail. Grym mailtjänst.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- SirDIFalot
Skönt att modern mailadress är viktigare än modern hockey härManijock skrev:Hotmail? Ska man höra av sig till Sillen år 2005 när den mailadressen var modern.SirDIFalot skrev:Patrick Cehlin @PattyC29 3m3 minutes ago

Expert.
sensei måste vara onykter. Hotmail trodde jag dog vid samma tid som Lunarstorm, Humla och allt annat skit. Gmail ska det vara och inget annat!
Sillen verkar vara lika stabil på nätet som på grillorna
Sillen verkar vara lika stabil på nätet som på grillorna

Bedrövlig mailtjänst. Låg säkerhet, mycket buggar. Fått ett konto kapat där. Rekommenderas inte.sensei skrev:Helt korrekt val av Sillen att köra hotmail. Grym mailtjänst.

Jag kör fortfarande yesbox.
Kliver in i silly-tråden och lär mig vilken mail-tjänst man inte ska ha. Precis vad jag ville veta.
Using Tapatalk
Att diskutera en ny sportchef så är det här tydligen fel tråd. Att diskutera vilken mail man ska ha så är det givetvis rätt tråd.
- SirDIFalot
Skillnaden är väl att några tråkiga skämt varar oftast 3-4 inlägg och dör förhoppningsvis ut så snabbt som möjligt.. En diskussion som bör ta flertalet sidor får gärna hamna på rätt ställe.mb81 skrev:Att diskutera en ny sportchef så är det här tydligen fel tråd. Att diskutera vilken mail man ska ha så är det givetvis rätt tråd.
Expert.
Aha ok. Ja nån ordning måste det väl vara. Vår silly är ju så jävla död nu så lär väl bli mycket off-topic fram till fönstret stänger.SirDIFalot skrev:Skillnaden är väl att några tråkiga skämt varar oftast 3-4 inlägg och dör förhoppningsvis ut så snabbt som möjligt.. En diskussion som bör ta flertalet sidor får gärna hamna på rätt ställe.mb81 skrev:Att diskutera en ny sportchef så är det här tydligen fel tråd. Att diskutera vilken mail man ska ha så är det givetvis rätt tråd.
Btw flyttade man fram fönstret igen eller har jag bara drömt det? Eller är det 31 januari som gäller som vanligt.
Haha herregud vad tråkiga människor är
Är ju knappast en seriös diskussion. Vi scoutar ju knappast Sillen genom att kolla upp hans mailadress. Var bara en lite halvrolig grej. Känner faktiskt ingen som kör med hotmail fortfarande...

Stolt hotmail användare här! Använder mig fortfarande av min första MSN-adressManijock skrev:Haha herregud vad tråkiga människor ärÄr ju knappast en seriös diskussion. Vi scoutar ju knappast Sillen genom att kolla upp hans mailadress. Var bara en lite halvrolig grej. Känner faktiskt ingen som kör med hotmail fortfarande...