Silly-season 2015-16 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Silly-season 2015-16 ständigt uppdaterat i första inlägg
Tony Mårtensson klar för Lugano. Om någon satt och drömde.
Victory is sweetest when you've known defeat.
Re: Sv: Silly-season 2015-16 ständigt uppdaterat i första in
hehe precis så my bad :$DIF_Soldier skrev:Han tror att det rör sig om Andreas Englund.SirDIFalot skrev:Okej, I'll bite.Morwin skrev:skönt då får äntligen aom spela tack o lov!Jim Morrison skrev:Andreas Engqvist uppges vara klar för Spartak Moskva enligt ryska medier Om någon fortfarande drömde.
Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Va?
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Klar för Malmö. Jag sa ju till er att hugga redan i februari DIF!Lynxlynx skrev:Har en kompis med släktband till Derek Meech som tydligen kommer spela i Sverige nästa säsong. Klubb ej klar men förhandlar tydligen i dagsläget. Snälla DIF, försök få honom! Givetvis sa jag åt min vän be honom spela i Sthlm för lite mindre deg men för bättre publik
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=9506

Edit: Derek Meech
Kollade Norge mot Finland i VM. Tyckte inte Thoresen var någon crosby direkt men kanske har fel, med tanke på förväntningarna han har på sig
Re: Sv: Silly-season 2015-16 ständigt uppdaterat i första in
sen spelar han i norgea lag och hur många skickliga spelare finns där ?DIFtomppa skrev:Kollade Norge mot Finland i VM. Tyckte inte Thoresen var någon crosby direkt men kanske har fel, med tanke på förväntningarna han har på sig
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
DIFtomppa skrev:Kollade Norge mot Finland i VM. Tyckte inte Thoresen var någon crosby direkt men kanske har fel, med tanke på förväntningarna han har på sig
Att jämföra honom med Crosby är väl inte helt rättvist.
Har du förväntningar att han ska vara lika bra som Crosby så har du orimliga förväntningar, helt klart.DIFtomppa skrev:Kollade Norge mot Finland i VM. Tyckte inte Thoresen var någon crosby direkt men kanske har fel, med tanke på förväntningarna han har på sig
DIF skulle ha lyssnat på dig!Lynxlynx skrev:Klar för Malmö. Jag sa ju till er att hugga redan i februari DIF!Lynxlynx skrev:Har en kompis med släktband till Derek Meech som tydligen kommer spela i Sverige nästa säsong. Klubb ej klar men förhandlar tydligen i dagsläget. Snälla DIF, försök få honom! Givetvis sa jag åt min vän be honom spela i Sthlm för lite mindre deg men för bättre publik
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=9506
Edit: Derek Meech

- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Varför är ni så säkra på att vi ska landa en toppback? Mest för att det är kul att spekulera eller? Efter att Jocke gick ut och sa att butiken var stängd har det väl inte funnits många hintar som säger motsatsen.
Expert.
Lite är den nog ändå lämnad på glänt, han sa ju också att om det är något vi vill förstärka är det backuppsättningen. Gissar att man vill veta definitivt hur det blir för Fernholm innan man gör något, eller om det trillar in någon kosing om norell får röra på sig till ahl trots dippen 14/15.SirDIFalot skrev:Varför är ni så säkra på att vi ska landa en toppback? Mest för att det är kul att spekulera eller? Efter att Jocke gick ut och sa att butiken var stängd har det väl inte funnits många hintar som säger motsatsen.
- SirDIFalot
Fast det senaste kring Norell är ju att DIF vill ha kvar honom. Och han har varit skadad i Rockford och inte fått visa upp sig.Puckey skrev:Lite är den nog ändå lämnad på glänt, han sa ju också att om det är något vi vill förstärka är det backuppsättningen. Gissar att man vill veta definitivt hur det blir för Fernholm innan man gör något, eller om det trillar in någon kosing om norell får röra på sig till ahl trots dippen 14/15.SirDIFalot skrev:Varför är ni så säkra på att vi ska landa en toppback? Mest för att det är kul att spekulera eller? Efter att Jocke gick ut och sa att butiken var stängd har det väl inte funnits många hintar som säger motsatsen.
Expert.
Kommer man verkligen kunna veta definitivt hur det blir med Ferna innan säsongen börjar..?
Skickat från min A0001 via Tapatalk
Skickat från min A0001 via Tapatalk
Men sluta. Vem har nånsin sagt att han är en Crosby? Ha lite realistiska förväntningar.DIFtomppa skrev:Kollade Norge mot Finland i VM. Tyckte inte Thoresen var någon crosby direkt men kanske har fel, med tanke på förväntningarna han har på sig
- SirDIFalot
Alltså gör han typ 40 poäng är ju det rätt bra.Mattebo skrev:Men sluta. Vem har nånsin sagt att han är en Crosby? Ha lite realistiska förväntningar.DIFtomppa skrev:Kollade Norge mot Finland i VM. Tyckte inte Thoresen var någon crosby direkt men kanske har fel, med tanke på förväntningarna han har på sig

Expert.
Haha ja, det är riktigt bra. Vi har väl haft typ 3 olika spelare på tio år (SHL) som gjort över 40 pinnar.SirDIFalot skrev:Alltså gör han typ 40 poäng är ju det rätt bra.Mattebo skrev:Men sluta. Vem har nånsin sagt att han är en Crosby? Ha lite realistiska förväntningar.DIFtomppa skrev:Kollade Norge mot Finland i VM. Tyckte inte Thoresen var någon crosby direkt men kanske har fel, med tanke på förväntningarna han har på sig