Landslagshockey
Re: Landslagshockey
Wennerholm har ju prisat Mårts lagbygge inför det här VM:et.
Så med andra ord åker vi ut i gruppspelet.
Så med andra ord åker vi ut i gruppspelet.
Jag gillar inte Wennerholm heller, men för en gångs skull har han lite rätt. Ryssarna har haft svårt när de har flera av sina bästa lirare med, blivit lite mycket solo körning.SirDIFalot skrev:Wennerholm är i magisk VM-form!
Lika bra att vara utan världens bästa målskytt senaste decenniet(som för övrigt har ett JVM-guld och tre VM-guld, om vi ska prata "vinnare" i landslaget eller ej)
Däremot har man ju stor respekt för ryska spelarna som alltid ställer upp för landslaget.
Någon annan som är mer intresserad av att titta på Thoresen än på Sverige?
Re: Sv: Landslagshockey
ja redan bokat in matchen mot ryssland.Enbom skrev:Någon annan som är mer intresserad av att titta på Thoresen än på Sverige?
Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Lite så när det varken blev någon Hörnqvist, Landeskog eller Zibanejad (även om vi åtminstone får lite representation i form av Kronwall och Josefson).Enbom skrev:Någon annan som är mer intresserad av att titta på Thoresen än på Sverige?
Vi får ju i alla fall se hur han sköter sig i egen zon. Ryssarna är ju totalt överlägsnaEnbom skrev:Någon annan som är mer intresserad av att titta på Thoresen än på Sverige?
möller oxå om man räknar hans tid hos oss.Puckey skrev:Lite så när det varken blev någon Hörnqvist, Landeskog eller Zibanejad (även om vi åtminstone får lite representation i form av Kronwall och Josefson).Enbom skrev:Någon annan som är mer intresserad av att titta på Thoresen än på Sverige?
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Han är gnagare och gjorde bara en säsong hos oss på juniornivå.Morwin skrev:möller oxå om man räknar hans tid hos oss.Puckey skrev:Lite så när det varken blev någon Hörnqvist, Landeskog eller Zibanejad (även om vi åtminstone får lite representation i form av Kronwall och Josefson).Enbom skrev:Någon annan som är mer intresserad av att titta på Thoresen än på Sverige?
Expert.
Thoresen mål för norge 

2 mål *
Ja, om man fick ut något av dagens match mot Tjeckien så är det att den här truppen inte har något med en medaljplats att göra.
Naivt och/eller hjärndött, bara att välja.
- 136_Djurgårdare
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Kontakt:
Klefbom spelar försvarsspel som en sann Oiler.
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
Sämst som vanligt