NHL

Här diskuteras vi andra DIF-föreningar, övrig hockey och annan sport.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Godnoken

Re: NHL

Inlägg av Godnoken »

SirDIFalot skrev:Man slutar aldrig förvånas över hur enögda vissa kan vara när rätt/fel spelare är inblandade.
Bryr mig verkligen inte om vilken spelare det är. Har du lirat ishockey? Fotboll? Vad är det du inte håller med om? Att han inte är i luften vid kontaktögonblicket? Kolla bilder och videon så ser du klart och tydligt att han står på toppen av högra skridskon just precis då.
Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
sensei
Kontakt:

Inlägg av sensei »

Haha, ingen reagerar ens på att Sedins åkte ut direkt ur stanley cup. Den här gången direkt.

Stackars Vancouver, Sedins är väl kvar och petar vidare i ett antal år till vad jag förstår.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Rix

Inlägg av Rix »

sensei skrev:Haha, ingen reagerar ens på att Sedins åkte ut direkt ur stanley cup. Den här gången direkt.

Stackars Vancouver, Sedins är väl kvar och petar vidare i ett antal år till vad jag förstår.
Till skillnad på ditt tuffa philly? Eller Boston? Varav inget lag ens nådde slutspel.
sensei
Kontakt:

Inlägg av sensei »

Rix skrev:
sensei skrev:Haha, ingen reagerar ens på att Sedins åkte ut direkt ur stanley cup. Den här gången direkt.

Till skillnad på ditt tuffa philly? Eller Boston? Varav inget lag ens nådde slutspel.
Visst är det lite trist?
Henke_F
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Henke_F »

SirDIFalot skrev:Man slutar aldrig förvånas över hur enögda vissa kan vara när rätt/fel spelare är inblandade.
Du menar mig eller? Tycker bara du gjorde dig löjlig utan att ens verkar ha kollat särskilt noga på materialet. Det syns på bild att skrillan var i isen vid första kontakt. Men visst är den på gränsen.

Det här är iaf en tydligare huvudtackling (kanske litet hopp med?) som inte gav något i samma matchserie:

Konstigt att det inte blev någon granskning av den eller något "fuzz" i media. Nej, samma skit till lotterinämnd på andra sidan pölen som här som icke är särskilt konsekventa!
sensei
Kontakt:

Inlägg av sensei »

SDA, vilken serie skall man följa i round 2? Jag kan bara följa en, har familj och barn.
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Säsongskort: Ja

Inlägg av SirDIFalot »

sensei skrev:SDA, vilken serie skall man följa i round 2? Jag kan bara följa en, har familj och barn.
Har hela familjen flyttat till USA?

Svårt att välja en... Tampa är ett av mina favoritlag att följa och Montreal har ju Subban så dom är alltid häftiga att se. Kan nog bli lite sensei-hockey också.

Caps-Rangers blir ju spännande då Rangers har ett oerhört djup medan Caps har kanske världens häftigaste hockeyspelare i Ovechkin.

Chicago har ju ett nästintill perfekt lag, MEN frågetecken på målvaktssidan. Minnesota kan kanske störa dom. Så den kan nog bli intressant.

Ducks-Flames tror jag kan bli den mest ointressanta serien då Ducks lär ta hem det i fyra eller fem matcher.
Expert.
Användarvisningsbild
Sjöwall

Inlägg av Sjöwall »

sensei skrev:SDA, vilken serie skall man följa i round 2? Jag kan bara följa en, har familj och barn.
Finns ingen bra serie längre. Bara att vänta på nästa säsong.

-Skickat från min OnePlus One via TapaTalk-
sensei
Kontakt:

Inlägg av sensei »

SirDIFalot skrev:
Har hela familjen flyttat till USA?

Svårt att välja en... Tampa är ett av mina favoritlag att följa och Montreal har ju Subban så dom är alltid häftiga att se. Kan nog bli lite sensei-hockey också.

Caps-Rangers blir ju spännande då Rangers har ett oerhört djup medan Caps har kanske världens häftigaste hockeyspelare i Ovechkin.

Chicago har ju ett nästintill perfekt lag, MEN frågetecken på målvaktssidan. Minnesota kan kanske störa dom. Så den kan nog bli intressant.

Ducks-Flames tror jag kan bli den mest ointressanta serien då Ducks lär ta hem det i fyra eller fem matcher.
Tack, såg maratonmatchen igår - 5 perioder!

Stämmer bra - två småbarn, en fru och det mesta av bohaget i ett par containrar.
Metal Machine

Inlägg av Metal Machine »

Har inte sett mycket SC-hockey, men kan inte undgå att imponeras av Anaheim utifrån resultat och highlights. Vilken jävla maskin!

Hoppas nog att de tar hem hela skiten. 8)
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Haha, Krüger kör den här efter att slutsignalen till första perioden har ljudit.
https://twitter.com/myregularface/statu ... 7600292864
Expert.
sensei
Kontakt:

Inlägg av sensei »

SirDIFalot skrev:Haha, Krüger kör den här efter att slutsignalen till första perioden har ljudit.
https://twitter.com/myregularface/statu ... 7600292864
Love it!
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Om Hedman håller sig frisk nästa år så vinner han Norris.
Expert.
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

Bild
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild
android
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av android »

Jim Morrison skrev:Bild
Ibland säger en bild (.gif) fan ingenting. Vad menar du?
Född till sportchef.
Skriv svar