Det finns ju dessutom plats att sätta C:et där det ska vara. Vi har ju inte reklamen där satt säga. Jättefult att det sitter där det sitter.AdamPickard skrev:Är det bara jag som tycker det är sjukt fult och löjligt att C:et och A:et på vår kapten respektive as. kapten sitter på revbenen istället för på bröstet? Nog för att det är reklam som kanske blockerar den naturliga platsen där man vill sätta C på tröjan. Men hur jävla plast är inte det? Prioritera reklam före C/A
Frågetråden
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Frågetråden
Expert.
Finns det någon plats på nätet där man kan hitta DIF:s gamla laguppställningar?
På stats.swehockey.se så kan du se för matcher på olika år. Där finns line-upsDavidsson skrev:Finns det någon plats på nätet där man kan hitta DIF:s gamla laguppställningar?
- MarcusDaze
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Eliteprospects har laguppställningar per säsong: http://www.eliteprospects.com/team.php? ... 15&status=DanD skrev:På stats.swehockey.se så kan du se för matcher på olika år. Där finns line-upsDavidsson skrev:Finns det någon plats på nätet där man kan hitta DIF:s gamla laguppställningar?
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Kan vi som bokat klackkort innan idag få en biljett till Norrköping för en krona?
Avskaffa tre mot tre.
Någon som vet en sida, där man kan tippa resultat och sedan få fram en tabell på hur det blir ifall resultaten står sig?
Mest intresserad av fotbollen just nu, av förståeliga skäl. Någon som vet någon? Jag har kollat på Sportbladet, de hade en sådan funktion förut men den verkar vara borta nu.
Mest intresserad av fotbollen just nu, av förståeliga skäl. Någon som vet någon? Jag har kollat på Sportbladet, de hade en sådan funktion förut men den verkar vara borta nu.
-
Är det någon som vet när webshoppen kommer tillbaka?
Vad hette introlåten som vi hade för några år sen? DJ mistro eller nåt? Vi hade den silveråret tror jag...
Pirates of The Caribbean-remixen av Tiesto?Riktnr08 skrev:Vad hette introlåten som vi hade för några år sen? DJ mistro eller nåt? Vi hade den silveråret tror jag...
Avgå Jocke.
"Shoppen är tillfälligt nerstängd på grund av Inventering. Välkommen tillbaka under morgondagen!"johanmelin skrev:Är det någon som vet när webshoppen kommer tillbaka?
..vilket borde kunna bli den 19:e.
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Stod samma sak förra veckanHenke_F skrev:"Shoppen är tillfälligt nerstängd på grund av Inventering. Välkommen tillbaka under morgondagen!"johanmelin skrev:Är det någon som vet när webshoppen kommer tillbaka?
..vilket borde kunna bli den 19:e.
Född till sportchef.
Var hittar man snacket om gårdagens radiointervju?
- SirDIFalot
Snacket om intervjun?Bengan08 skrev:Var hittar man snacket om gårdagens radiointervju?
Här är intervjun i alla fall
http://www.difhockey.se/artikel/5592/
Expert.
En bra sändning och en av mina take-aways är att Jocke har en soft spot för Ahlén som nämns som en kulturbärare. Självklart värmer sådana påstående hjärtat hos en Ahlén-älskare som undertecknad.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- diftobbe89
Kan bara instämma, Säcken har även han visat tydligt vad han står angående Ahlén och i stort sett alltid spelat honom, en given startforward nästa säsong även om inte alla förstått det ännu.sensei skrev:En bra sändning och en av mina take-aways är att Jocke har en soft spot för Ahlén som nämns som en kulturbärare. Självklart värmer sådana påstående hjärtat hos en Ahlén-älskare som undertecknad.
Edit: Om han inte går bakåt i utvecklingen förstås, men tror snarare han kommer in i SHL-kostymen mer och mer i framtiden.
Spela fult