Silly-season 2015-16 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Silly-season 2015-16 ständigt uppdaterat i första inlägg
Allt går som på spåret, vilket ju också gör att det saknas diskussionsunderlag för alla oss experter.
Jaja, jag säger in med Murray nu och stäng truppen.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
sensei skrev:Allt går som på spåret, vilket ju också gör att det saknas diskussionsunderlag för alla oss experter.

- Think if...
- Kontakt:
sensei skrev:Allt går som på spåret, vilket ju också gör att det saknas diskussionsunderlag för alla oss experter.

Using Tapatalk
Ryktet gällande gällande MR lokomotiv jaroslavl har spätts på. Ännu fler personer som gett mig info, t.om vid förhandlingsbordet men inget är klart! Blir guld nästa år! 

Förstår inte alla glada tillrop över att Gysbers inte är aktuell just nu. Den killen hade enkelt varit vårt klart bästa back om han hade signats. Dessutom en back som hade skapat ett bra backpar tillsammans med Hultström.
- Jim Morrison
Var du inte emot att kampera ihop två backar vara bådas styrkor är "offensiven"?Kall-El skrev:Förstår inte alla glada tillrop över att Gysbers inte är aktuell just nu. Den killen hade enkelt varit vårt klart bästa back om han hade signats. Dessutom en back som hade skapat ett bra backpar tillsammans med Hultström.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Utveckla!TheForsa skrev:Ryktet gällande gällande MR lokomotiv jaroslavl har spätts på. Ännu fler personer som gett mig info, t.om vid förhandlingsbordet men inget är klart! Blir guld nästa år!
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Båda spelar på högersidan dessutom.Jim Morrison skrev:Var du inte emot att kampera ihop två backar vara bådas styrkor är "offensiven"?Kall-El skrev:Förstår inte alla glada tillrop över att Gysbers inte är aktuell just nu. Den killen hade enkelt varit vårt klart bästa back om han hade signats. Dessutom en back som hade skapat ett bra backpar tillsammans med Hultström.
Gillade att Jocke kallade Fällström för högerforward och inget annat.
Expert.
tolkar det som att Mr Jaroslav för oss (S.K) kanske vill lämna Russki och flytta hem, förhandlingar ev pågår men långt från klara men än, det pågårskinza skrev:Utveckla!TheForsa skrev:Ryktet gällande gällande MR lokomotiv jaroslavl har spätts på. Ännu fler personer som gett mig info, t.om vid förhandlingsbordet men inget är klart! Blir guld nästa år!
Kunde inte formulerat det bättre än vad du gjorde i princip exakt ordagrant det jag fått höra av flera personer.TheRegime skrev:tolkar det som att Mr Jaroslav för oss (S.K) kanske vill lämna Russki och flytta hem, förhandlingar ev pågår men långt från klara men än, det pågårskinza skrev:Utveckla!TheForsa skrev:Ryktet gällande gällande MR lokomotiv jaroslavl har spätts på. Ännu fler personer som gett mig info, t.om vid förhandlingsbordet men inget är klart! Blir guld nästa år!

http://www.nrk.no/sport/thoresen-om-lon ... 1.12326670
– Jeg har alltid hatt en «passion» for Djurgården. For ti år siden ville de satse på meg når ingen andre ville gjøre det. Nå vil jeg være med å dra lasset for å få dem tilbake til toppen av SHL, der dem hører hjemme.
Kolla gärna intervjun med Thoresen, blir helt kär
– Jeg har alltid hatt en «passion» for Djurgården. For ti år siden ville de satse på meg når ingen andre ville gjøre det. Nå vil jeg være med å dra lasset for å få dem tilbake til toppen av SHL, der dem hører hjemme.

Grym intervju och man lägger också märke till den ovanligt stekiga kavajen han kör med.DIFDIF skrev:http://www.nrk.no/sport/thoresen-om-lon ... 1.12326670
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Det förstod jagTheForsa skrev:Kunde inte formulerat det bättre än vad du gjorde i princip exakt ordagrant det jag fått höra av flera personer.TheRegime skrev:tolkar det som att Mr Jaroslav för oss (S.K) kanske vill lämna Russki och flytta hem, förhandlingar ev pågår men långt från klara men än, det pågårskinza skrev:Utveckla!TheForsa skrev:Ryktet gällande gällande MR lokomotiv jaroslavl har spätts på. Ännu fler personer som gett mig info, t.om vid förhandlingsbordet men inget är klart! Blir guld nästa år!

Senast redigerad av skinza den 2015-04-24 16:20:52, redigerad totalt 1 gånger.
Skillnaden är att Gysbers kan spela defensivt också.Jim Morrison skrev:Var du inte emot att kampera ihop två backar vara bådas styrkor är "offensiven"?Kall-El skrev:Förstår inte alla glada tillrop över att Gysbers inte är aktuell just nu. Den killen hade enkelt varit vårt klart bästa back om han hade signats. Dessutom en back som hade skapat ett bra backpar tillsammans med Hultström.
Murrays tid är förbi han är för stor och långsam för dagens hockey då har jag hellre kvar Gysberg.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz